دهمین المپیاد ورزشی محلات یزد به ایستگاه آخر رسید - افق اقتصادی

دهمین المپیاد ورزشی محلات یزد به ایستگاه آخر رسید - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 37156 |
تاریخ انتشار : ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ |
269 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات شهر یزد که رکورد مشارکت شهروندان را با ۲۰ هزار شرکت کننده شکست، با برگزاری جشن اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

دهمین المپیاد ورزشی محلات یزد به ایستگاه آخر رسید

 حجت الاسلام مجتبی صداقت، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از این استان، با بیان این‌که، دهمین المپیاد ورزشی محلات این شهر میراث جهانی به پایان رسید، اظهار کرد:‌ این دوره المپیاد از ۲۵ دیماه سال گذشته در ۸۵ رشته ورزشی آغاز شده و تمام محلات یزد در آن حضور داشتند.

وی با بیان این‌که المپیاد ورزشی محلات یزد رکوردار مشارکت شهروندی است، افزود:‌ مشارکت بیش از ۲۰ هزار ورزشکار زن و مرد در گروه‌های سنی مختلف یکی از مهمترین ویژگی‌های این رویداد فرهنگی ورزشی است.

صداقت با توجه به تعداد زیاد برگزیدگان این رقابتها، گفت: با توجه به تعدد شرکت کنندگان مراسم اختتامیه در چند مرحله برگزار شده و شب گذشته آخرین مرحله آن همزمان با دهه امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم با تجلیل از ۹۰۰ برگزیده در ۲۱ رشته ورزشی انجام شده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از پایان دهمین دوره این المپیاد، برنامه‌ریزی و تدابیر لازم برای برگزاری مرحله یازدهم این مسابقات با این هدف که از هر خانواده حداقل شاهد مشارکت یک نفر در این مسابقات باشیم را آغاز خواهیم کرد.

پایان پیام/ب


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید