اهانت به قرآن کریم، اهانت به آزادی به اسم آزادی است - افق اقتصادی

اهانت به قرآن کریم، اهانت به آزادی به اسم آزادی است - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 21871 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ |
289 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مورد اهانت به قرآن گفت:‌ این رفتار شنیع، چیزی جز اهانت به واژه آزادی نیست و اروپایی ها ثابت کرده‌اند آزادی را در راستای منافع خود تعریف می‌کنند و هیچ اعتقادی به اصل آزادی انسان ندارند.

اهانت به قرآن کریم، اهانت به آزادی به اسم آزادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، احسان عابدی صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با بیان این‌که در روزهای اخیر شاهد بودیم که یک دولت اروپایی به اسم آزادی، مجوز اهانت به قرآن کریم را به چند تن از شهروندان خود داده است، اظهار کرد: بار دیگر این رفتار ضدانسانی مدعیان آزادی، قلوب مسلمانان جهان را جریحه دار کرد.

وی افزود: این رفتار شنیع، چیزی جز اهانت به واژه آزادی نیست و اروپایی ها ثابت کرده‌اند آزادی را پای منافع خود تعریف می‌کنند و هیچ اعتقادی به اصل آزادی انسان ندارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:‌ چگونه می‌شود به مقدس‌ترین باور جمعیت میلیاردی مسلمان جهان توهین کرد و دم از آزادی زد، در حالی که همین اروپایی‌ها در بسیاری دیگر از مسائل اجازه آزاد بودن و آزاد اندیشیدن را نمی‌دهند؟

عابدی خاطرنشان کرد:‌ قرآن کریم معجزه جاودانه پیامبر اسلام است و قطعا این رفتارهای ضدانسانی کوچکترین خدشه‌ای به آن وارد نمی‌کند، اما نباید شاهد سکوت مسلمانان و دولت‌های اسلامی در قبال آن باشیم.

وی در پایان با بیان این‌که وظیفه ما است که در دفاع از این کتاب نورانی و کلام خداوند متعال واکنش نشان دهیم، گفت: جامعه قرآنی یزد این عمل برخاسته از جاهلیت را محکوم می‌کند و امیدواریم مقامات دولت جمهوری اسلامی ایران هم مانند سایر کشورها در این خصوص واکنش متناسبی اتخاذ کند تا هزینه اهانت به مقدسات مسلمانان بالا رود.

پایان پیام/الف



✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید