بهره‌مندی ۶۰۰۰ زوج از کلاس‌های آموزشی حین ازدواج در یزد - افق اقتصادی

بهره‌مندی 6000 زوج از کلاس‌های آموزشی حین ازدواج در یزد - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 21857 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ |
289 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

مدیر گروه سلامت خانواده معاونت بهداشتی یزد گفت: در سال گذشته ۶ هزار و ۲۵۷ زوج یزدی در کلاس های آموزشی حین ازدواج شرکت کرده اند.

بهره‌مندی ۶۰۰۰ زوج از کلاس‌های آموزشی حین ازدواج در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد،‌ دکتر فروزنده کلانتری ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حوزه سلامت این استان حاضر شد و اظهار کرد: در استان یزد ۱۱ مرکز مشاوره ازدواج در ۱۱ شهرستان به منظور ارائه ی آموزش های لازم در حین ازدواج فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ازدواج، افزود: در سال گذشته، شش هزار و ۲۵۷ زوج و در دوماهه  ابتدای امسال نیز یکهزار و ۳۰ زوج در این کلاس‌ها شرکت کردند.

مدیرگروه سلامت خانواده معاونت بهداشتی علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: هر زوج زمانی که به دفاتر رسمی ازدواج مراجعه می‌کنند به مراکز بهداشتی دانشگاه معرفی می‌شوند تا هم آزمایش های پزشکی قبل ازدواج را انجام دهند و هم در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند.

دکتر کلانتری تصریح کرد: آموزش‌های رایگان در چهار حیطه شامل سلامت جنسی، روانشناسی، اخلاق و احکام و حقوق توسط مشاوران و مربیان به زوجین ارائه می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در این کلاس‌ها بسته‌های آموزشی شامل چهار دفترچه در حوزه‌های خانواده، اخلاق و سبک زندگی، سلامت باروری و تحکیم روابط همسران، مشاوره و روانشناسی خانواده، حقوق و احکام خانواده به صورت رایگان در اختیار زوجین قرار می‌گیرد.

پایان پیام/الف


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید