بیانیه مجمع حافظان و قاریان یزد در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم - افق اقتصادی

بیانیه مجمع حافظان و قاریان یزد در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 21825 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ |
294 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

اعضای مجمع حافظان وقاریان استان یزد دربیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم از همه ملت‌های آزاده و مسلمانان جهان خواستند تا انزجار خود را از این حرکت مشرکانه اعلام کنند.

بیانیه مجمع حافظان و قاریان یزد در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، اعضای مجمع قاریان و حافظان استان یزد دربیانیه‌ای، اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم تسلیت گفتند و از همه ملت‌های آزاده وتمامی مسلمان جهان درخواست کردند تا ضمن محکومیت این حرمت شکنی آشکار، انزجار خود را از عوامل پشت پرده این صحنه‌های مشرکانه اعلام کنند.

همچنین در این بیانیه اعضای مجمع حافظان وقاریان استان یزد، حمایت بی جای دولت سوئد از این عمل قبیح آن هم به بهانه واهی حمایت از آزادی را نیز محکوم کردند و اقدام قاطعانه مسئولان امر بویژه وزارت امور خارجه وتمام نهاد‌های بین المللی در پاسخ متناسب به این گونه رفتار‌های شنیع وجریحه دار کردن عواطف امت اسلام را خواستار شدند.

اعضای مجمع حافظان وقاریان استان یزد دراین بیانیه خواستار تحریم کالا‌های این کشور توسط کشور‌های اسلامی، فراخوان سفیران خود از این کشور، اخراج سفرا و کاردان این کشور ازسرزمین‌های اسلامی و از وزارت امور خارجه، سازمان کنفرانس اسلامی وتمام نهاد‌های بین المللی خواسته اند تا با این اقدامات بطور قاطع برخورد واز تکرار آن جلوگیری کنندو عاملان این توهین بزرگ را به پای میز محاکمه بکشانند.

اعضای مجمع حافظان وقاریان استان یزد همچنین دراین بیانیه تاکید کرده اندبا برپایی مجالس تکریم قرآن کریم و حضور موثر و فعال در عرصه معرفی قرآن کریم بیش از پیش پای کار قرآن هستند.

هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و سوزاندن کتاب مقدس مسلمانان توسط یک افراطی سوئدی در بیرون مسجد اصلی شهر استکهلم، موجی از ناراحتی وعصبانیت  را در میان مردم کشور‌های مختلف اسلامی و غیر اسلامی به دنبال داشته است.

پایان پیام/د



✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید