آغاز دهه ولایت با جشن عروسی ۱۱۰ زوج در یزد - افق اقتصادی

آغاز دهه ولایت با جشن عروسی ۱۱۰ زوج در یزد - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 16626 |
تاریخ انتشار : ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ |
352 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

مدیر واحد اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد گفت:‌ امسال به مناسبت عید غدیرخم ۱۱۰ زوج یزدی در قالب طرح ازدواج آسان وصال خود را جشن و به خانه بخت می روند.

آغاز دهه ولایت با جشن عروسی ۱۱۰ زوج در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد،‌ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی،‌ «محمد فکر» در خصوص برنامه‌های غدیرانه این سازمان اظهار کرد: این مراسم جشن با شعار ازدواج آسان و آسمانی همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت با حضور ۱۱۰ زوج جوان یزدی و خانواده‌هایشان شامگاه پنجشنبه هشتم تیرماه در باغ جهانی دولت آباد یزد برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشن که آغازگر ویژه‌ برنامه‌های اعیاد قربان تا غدیر این سازمان است را ترویج ازدواج به هنگام، آگاهانه و آسان خواند و افزود: در این مراسم جشن که با حضور مسئولان ارشد استان برگزار خواهد شد، به نوعروسان و نودامادان ۵۰ میلیون تومان کمک هزینه زندگی، تابلوفرش و بسته‌های فرهنگی اهدا خواهد شد.

مدیر واحد اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد با اشاره به اهمیت تدوین بالغ بر ۲۰۰ عنوان برنامه شاد و متنوع به مناسبت غدیر گفت: همچنین در این مراسم که همراه با برنامه‌های متنوع شاد و مفرح خواهد بود، از فعالان حوزه زدواج در استان تقدیر خواهد شد.

پایان پیام/د


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید