راه‌اندازی ۷۵۰ پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزی در یزد - افق اقتصادی

راه‌اندازی 750 پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزی در یزد - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 14657 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲ |
346 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گفت: دوره اوقات فراغت دانش‌آموزی با هدف مهارت افزایی و فراگیری توانمندی‌های مختلف در ۷۵۰ مرکز و مدرسه استان یزد آغاز شد.

راه‌اندازی ۷۵۰ پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزی در یزد

کاظم رحیمی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از این استان،‌ اظهار کرد:‌ دوره آموزشی اوقات فراغت با هدف مهارت‌افزایی و گسترش سلامت و تندرستی و کسب توانمندی‌های مختلف در حوزه‌های درسی و غیردرسی جامعه برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های اوقات فراغت در چهار محور اعتقادی، فرهنگی، هنری و ورزشی تعریف شده و در رشته‌ها و گرایش‌های متنوع متناسب با سلایق مختلف دانش آموزان ارائه خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد گفت: از مهم‌ترین جنبه‌های هنری و تربیتی این فعالیت‌ها می‌توان به آشنایی دانش آموزان با اصول و مفاهیم موجود در آن فعالیت‌ها، شناسایی و کشف استعدادها، تثبیت آموخته‌ها و عملی کردن آن‌ها در موقعیت‌های اصیل و واقعی، افزایش بصیرت و آگاهی، کمک به رشد و تعالی همه‌جانبه، ایجاد آمادگی برای شرکت فعال در زندگی اجتماعی نام برد.

رحیمی‌نژاد با اشاره به اهمیت اوقات فراغت برای دانش آموزان تصریح کرد: با توجه به الزام کلیه پایگاه‌های اوقات فراغت برای ثبت پایگاه و کلاس‌های خود در سامانه کشوری نورینو، دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به این سامانه رشته مورد علاقه خود را انتخاب و در کلاس مورد نظر ثبت‌نام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها در ۷۵۰ مرکز، کانون، اردوگاه و مدارس در سطح استان، خدماتی به دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی با کمترین هزینه ارائه می‌دهند.

پایان پیام/ف


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید