موکب «حاج قاسم هیئت رزمندگان اسلام یزد» برتر کشوری شد - افق اقتصادی

موکب «حاج قاسم هیئت رزمندگان اسلام یزد» برتر کشوری شد - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 14318 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ |
338 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

موکب حاج قاسم سلیمانی هیئت رزمندگان اسلامی استان یزد در همایش موکب داران هیأت رزمندگان اسلام ایران به عنوان موکب برتر کشور در اربعین سال گذشته معرفی و تجلیل شد.

موکب «حاج قاسم هیئت رزمندگان اسلام یزد»  برتر کشوری شد

سید محمود حسینی، مدیر موکب سپهبد حاج قاسم سلیمانی هیئت رزمندگان اسلام یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از این ستان،‌ اظهار کرد: موکب استان یزد با توجه به نوع خدمت و تلاش‌های خادمین برای سهولت زائران اربعین حسینی در کربلای معلی، در همایش موکب داران هیئت رزمندگان اسلام کشور به عنوان موکب برتر معرفی شد.

موکب «حاج قاسم هیئت رزمندگان اسلام یزد» برتر کشوری شد

وی افزود: همایش موکب‌داران هیئت رزمندگان اسلام کل کشور با حضور بیش از ۱۶۰ نفر از مدیران موکب های کشور در تهران برگزار شد و در این همایش که مسئولان هیئت رزمندگان اسلام کشور و برخی از مدیران لشگری و کشوری حضور داشتند از مدیران موکب‌های فعال اربعین تجلیل و تقدیر شد.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان یزد با بیان این‌که موکب حاج قاسم سلیمانی روزانه میزبان بیش از شش هزار نفر از زائران اباعبدالله(ع) در اربعین سال گذشته بوده است گفت: روزانه بیش از هزار نفر در این موکب اسکان داده شدند.

حسینی تصریح کرد: پذیرایی از عاشقان اباعبدالله(ع) به صورت صبحانه، ناهار، شام و میان وعده صورت پذیرفته است و با توجه به گرمای سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار پک آب معدنی نیز بین زائران توزیع شد.

موکب «حاج قاسم هیئت رزمندگان اسلام یزد» برتر کشوری شد

حسینی در پایان ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را از دیگر خدمات موکب هیأت رزمندگان اسلامی استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: در اربعین سال گذشته به  بصورت ۲۴ ساعته در این موکب سه نفر پزشک و سه نفر پرستار برای پیشگیری و درمان زائران حضور داشتند.

موکب «حاج قاسم هیئت رزمندگان اسلام یزد» برتر کشوری شد

پایان پیام/ح


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید