میهمانی بزرگ علوی و ۲۰۰ جشن مردمی غدیر در یزد برگزار می‌شود - افق اقتصادی

میهمانی بزرگ علوی و 200 جشن مردمی غدیر در یزد برگزار می‌شود - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 14307 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵ |
371 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد امسال ۲۰۰ مورد جشن غدیرانه در سطح دارالعباده برگزار می‌شود، گفت: امسال ۲۰۰ مورد جشن مردمی غدیر در سطح شهر یزد برپا می‌شود.

میهمانی بزرگ علوی  و ۲۰۰ جشن مردمی غدیر در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت الاسلام مجتبی صداقت ظهر امروز در نشست خبری که به منظور اعلام برنامه‌های ایام دهه امامت و ولایت برگزار شد، با اشاره به نقش اصحاب رسانه در توسعه فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: آموزش شهروندی و شناساندن یزد به عنوان میراث گرانبهای فرهنگی از جمله رسالت‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد است.

وی بزرگداشت غدیرخم را از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های در دستور کار است، افزود: توجه به حوزه نشاط و شادابی یکی از محوری‌ترین برنامه‌های فرهنگی تدوین شده در دارالعباده یزد است.

معاون شهردار یزد با بیان این‌که جشن غدیر باید مردمی برگزار شود، گفت: غدیر باید توسط همه مردم جشن گرفته شود و این مهمترین ویژگی جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام صداقت تشکیل ستاد مبشر غدیر و اجرای پویش «من مبشر غدیرم» از جمله اقدامات انجام شده در راستای مردمی سازی ویژه برنامه غدیر است، تصریح کرد: اجرای پویش نصب پرچم در مناسبت‌های ملی و مذهبی مختلف ذیل پویش من مبشر غدیرم در شهر یزد اجرایی شده و تاکنون بالغ بر ۲۰ هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کردند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد در ادامه با بیان این‌که تاکنون بیش از ۱۲۰ درخواست برای برگزاری جشن‌های محلی در ایام غدیر در این سازمان ثبت شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بالغ بر ۲۰۰ مورد جشن در ایام غدیر در سطح شهر یزد برگزار شود.

از هشتم تیرماه جشن‌های غدیرانه در شهر یزد برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری جشن بزرگ ازدواج با حضور ۱۱۰ زوج، دورهمی عیدانه غدیر در پارک آزادگان، برگزاری جشن بزرگ بچه‌های باباحیدر، خطبه خوانی غدیر و برگزاری میهمانی بزرگ علوی به مناسبت عید غدیرخم از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های در دستور کار ستاد مبشر غدیر در یزد است.

پایان پیام/الف

 


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید