بیش از ۸۰ برنامه طی هفته عفاف و حجاب در قرچک برگزار می‌شود - افق اقتصادی

بیش از ۸۰ برنامه طی هفته عفاف و حجاب در قرچک برگزار می‌شود - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 98559 |
تاریخ انتشار : ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۳۹ |
270 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قرچک گفت: در طول هفته عفاف و حجاب بیش از ۸۰ عنوان برنامه با تعامل مجموعه‌ها و ادارات شهرستان، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

بیش از ۸۰ برنامه طی هفته عفاف و حجاب در قرچک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، سرهنگ صمد سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ۱۵ خرداد شهرستان قرچک، عصر امروز(یکشنبه) در نشست خبری هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: ناحیه مقاومت بسیج قرچک قریب به ۲ ماه است که با ۳ رویکرد مباحث جنگ شناختی، جهاد تبیین، کارهای فرهنگی و فضاسازی همایش‌های مختلف در سطح شهرستان، اقدام به برنامه‌ریزی در هفته عفاف و حجاب می‌کند.

وی با بیان اینکه وضعیت حجاب در سطح شهرستان رصد شده است و در این خصوص گروه‌های «سفیران‌مهر» اقدام به امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند، گفت: در طول هفته عفاف و حجاب بیش از ۸۰ عنوان برنامه با تعامل مجموعه‌ها و ادارات شهرستان، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قرچک با دعوت از همه مردم و دغدغه‌مندان دین و خانواده برای حضور در راهپیمایی مربوط به عفاف و حجاب در این شهرستان بیان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته عفاف و حجاب، تجمع و راهپیمایی در روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه است که این برنامه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه از میدان امام خمینی(ره) تا مسجد جامع برگزار خواهد شد.

سلطانی افزود: از دیگر برنامه‌های این هفته برپایی نمایشگاه شهرستانی عفاف و حجاب است که به‌ مدت ۱۰ روز در محل نمایشگاه دائمی شهرستان برگزار خواهد شد.

وی ضمن اشاره به برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌ها با عناوین «طلایه‌داران عفاف و حجاب»، «زیست عفیفانه»، «شکوه حیات» و «دختران تمدن‌ساز» همراه با تجلیل از بانوان محجبه در آینده در سطح این شهرستان عنوان کرد: همچنین جریان‌سازی زیست عفیفانه در فضای مجازی با محوریت شبکه‌های اجتماعی از طریق تولید محتوا تخصصی و فاخر در موضوعات عفاف و حجاب توسط ارگان‌های سایبری انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قرچک در خصوص سایر برنامه‌های مدنظر برای این هفته ادامه داد: فضاسازی فرهنگی با محوریت عفاف و حجاب در اماکن عمومی و معابر پرتردد شهرستان، دورهمی‌های خانوادگی در تفرجگاه‌های شهرستان، اهدای خون به نیابت از شهدای مسجد گوهرشاد و برگزاری اردوهای گروه‌های جهادی در مناطق کم‌برخوردار از دیگر برنامه‌های مدنظر ما است که از این هفته اجرایی خواهند شد.

سلطانی در پایان گفت: برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی و هنری با حضور نوجوانان و جوانان، دیدار با دختران شهدای مدافع حرم، برپایی غرفه‌های «یک حس خوب» و دورهمی‌های دخترانه توسط حوزه‌های مقاومت و اجرای گروه‌های سرود و تئاتر از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در شهرستان قرچک است‌.

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید