دیدار با خانواده شهدا و جانبازان سادات در شهرقدس - افق اقتصادی

دیدار با خانواده شهدا و جانبازان سادات در شهرقدس - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 44330 |
تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ |
318 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

در آستانه عید سعید غدیر آیین دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان سرافراز سادات با حضور جمعی از مسوولان شهر قدس برگزار شد.

دیدار با خانواده شهدا و جانبازان سادات در شهرقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر خم آیین دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا و جانبازان سادات با حضور امام جمعه، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، جمعی از خادمیاران رضوی، اعضای شورای اسلامی و مسوولان شهری در معیت پرچم متبرک بارگاه منور ثامن‌الحجج(ع) عصر امروز انجام شد.

در این مراسم با همسر شهید نصرالله عیسی بیگلوفر، سیده لاله حسینی که خود نیز از جانبازان ۳۵ درصد است و همچنین جانباز سیداحمد حسینی‌راد از جانبازان ۵۵ درصد دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو شد.

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس ضمن تبریک ایام دهه امامت و کرامت و عید سعید غدیر اظهار کرد: دعاهای خانواده معظم شهدا و جانبازان به ویژه سادات به جهت سید بودن و دلدادگی نسبت به انقلاب اسلامی است زودتر به هدف اجابت می‌رسد.

وی گفت: جانبازان شهیدان زنده هستند و از چند جهت و در عرصه‌های مختلف ایثارگری کردند و همسران جانبازان مادران انقلابی هستند و زحمات زیادی متحمل شدند و بهترین عیدی این ایام دعای خانواده شهدا و جانبازان است.

دیدار با خانواده شهدا و جانبازان سادات در شهرقدس

 

مهدی کعبی رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قدس در ادامه گفت: تعداد ۲۵ جانباز سادات و ۱۱ شهید سادات در سطح شهرستان وجود داشته که افتخاری برای خدمت رسانی است و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از وظایف همه مسوولان است و این دیدارها فرصتی برای رسیدگی بیشتر در رفع مشکلات آنهاست.

در ادامه ضمن گفت‌وگو با همسران جانبازان و خانواده شهدا و رسیدگی به مسائل مطرح شده در پایان با اهدای لوح، هدایا و تبرکات رضوی از خانواده‌ها آیین تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

دیدار با خانواده شهدا و جانبازان سادات در شهرقدس

 

پایان پیام/۶۷۰۷۵/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید