کشف ۲۰ تن نهاده دامی قاچاق در شهرستان بهارستان - افق اقتصادی

کشف ۲۰ تن نهاده دامی قاچاق در شهرستان بهارستان - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 36293 |
تاریخ انتشار : ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ |
251 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت:۲۰ تن نهاده دامی قاچاق از نوع کود کلسیم به ارزش ۸۰ میلیارد ریال در شهرستان بهارستان کشف شد.

کشف ۲۰ تن نهاده دامی قاچاق در شهرستان بهارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهارستان، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، صبح امروز در جمع خبرنگاران،  اظهار کرد:با تلاش مامورین انتظامی شهرستان بهارستان مقدار ۲۰ تن نهاده دامی قاچاق از نوع کود کلسیم به ارزش ۸۰ میلیارد ریال کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اجرای طرح امنیت محله محور و کنترل خودرهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودرو نیسان حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.

سردار عزیزی بیان کرد: ماموران  انتظامی با هماهنگی مقام  قضائی در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی تعداد۳۱۱ کیسه به مقدار۲۰ تن نهاده دامی قاچاق از نوع کود کلسیم را به ارزش ۲۰میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با این نهاده های دامی تاکنون ۲ نفردستگیر شده اند، تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع قاچاق نهادهای دامی، متهمان با تشکیل پرونده جهت تعیین تکلیف و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به اینکه پلیس در راستای ایجاد امنیت وحفظ آرامش برخوردقاطعانه با مجرمین قاچاق و اقتصادی را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز می‌توانند در با هوشیاری و دلسوزی برای حفظ امنیت در عرصه های مختلف و در جهت رشد و توسعه روز افزون کشور صورت  اطلاع از اقدامات مجرمانه افراد هنجار شکن  و یا مشاهده هرگونه تخلفی با شماره گیری سامانه ۱۱۰ مرکز فوریتهاپلیس را در انجام  این مأموریت های خطیر و سرنوشت ساز یاری کنند.
پایان پیام /۶۷۰۲۱


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید