حرکت اصلاحی در ترافیک و راهور شهرقدس لازم است - افق اقتصادی

حرکت اصلاحی در ترافیک و راهور شهرقدس لازم است - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 180092 |
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۵۲ |
133 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

خطیب نماز جمعه شهرقدس گفت: حرکت اصلاحی در مسئله ترافیک و راهور قوی در شهرقدس لازم است و مسؤولان با ارائه راهکار و برنامه‌ریزی‌های شهری و شهرسازی در ایجاد مسیرهای جدید اقدام کنند.

حرکت اصلاحی در ترافیک و راهور شهرقدس لازم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز در مصلی ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: هرچه در اختیار انسان است، مالک حقیقی آن خداوند است و هرکس به‌دنبال کسب آبرو از خداوند است باید در مقابل پرودگار احساس کوچکی کند و خود را فقیر درگاه الهی بداند و در امورات تدبیر و برنامه‌ریزی داشته باشد و نتیجه آن را به خداوند بسپارد.

وی گفت: اتفاق طوفان الاقصی نشان داد که مقاومت دست برتر در جهان است و نیروهای انصار الله و گروه‌های مقاومت منطقه تغییری در حال ایجاد کردن هستند و منافع آمریکا و اسرائیل را به خطر انداخته‌اند و نظم نوین جهانی در حال شکل‌گیری است. 

خطیب نماز جمعه شهرقدس افزود: دشمن تفرقه افکنی میان سنی و شیعه را در مناسبت‌های مختلف مانند ایام اربعین در برنامه دارد اما هدف آنها به نتیجه نرسیده و این اتحاد در غرب آسیا ایجاد شده و هدف استکبار و اسرائیل در تجزیه ایران، سوریه، عراق و ترکیه و رسیدن به منافعشان محقق نشد اما برخی مسوولان این کشورها متوجه هدف دشمن نیستند.

وی ادامه داد: مشکلاتی در حوزه‌های اقتصادی داخلی ناشی از فشارها و برخی مدیران ضعیف وجود دارد و روند اصلاح و رویکرد درست در حال پیش‌روی است.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: مسئله ترافیک و راهور شهرقدس در نشستی با پلیس غرب مطرح شد و حرکت اصلاحی لازم است با سرعت بیشتری انجام شود و راهور قوی در شهر قدس داشته باشیم و مسوولین با راهکارهای مختلف وارد شده و برنامه‌ای در ایجاد مسیرهای جدید مانند جاده و پل داشته باشند.

وی درخصوص انتخابات گفت: تبیین و دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات تکلیف همه است و جریان‌هایی که سعی بر دوقطبی سازی دارند به خصوص در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی موجب کاهش رقابت و سلامت انتخابات می‌شود که لازم است به این موضوع توجه شود.

امام جمعه شهرقدس افزود: عفاف و حجاب رمز حضور موفق بانوان در جامعه است و کم‌کاری‌هایی که در این حوزه می‌شود و باید از خود، خانواده و همسایگان و همکاران شروع کرد و مسوولین در میدان باشند.

پایان پیام/۶۷۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید