بیش از ۳۵۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر در فیروزکوه توزیع شد - افق اقتصادی

بیش از 3500 بسته معیشتی و لوازم التحریر در فیروزکوه توزیع شد - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 166156 |
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ |
141 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

مسؤول بسیج سازندگی سپاه شهرستان فیروزکوه از توزیع بیش از ۳ هزار ۵۰۰ بسته کمک معیشتی و نوشت افزار به واسطه رزمایش کمک های مومنانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا آبان ماه امسال در سطح شهرستان فیروزکوه خبر داد.

بیش از ۳۵۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر در فیروزکوه توزیع شد

عسکر اسفندیار مسؤول بسیج سازندگی سپاه شهرستان فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از ابتدای بیماری منحوس کرونا تاکنون بیش از ۳ هزار ۵۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر در شهرستان فیروزکوه توزیع شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون نزدیک به ۲ هزار بسته کمک معیشتی میان خانواده‌ها و بیش از یک هزار ۵۰۰ بسته لوازم التحریر میان دانش‌آموزان بی بضاعت و کم بضاعت توزیع شده است.

اسفندیار با بیان اینکه ارزش ریالی بسته‌های نوشت افزار و لوازم‌التحریر و همچنین کیف مدرسه نیز ۵۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود، افزود: دفتر، مداد، خودکار، کوله پشتی، نوشت افزار و … در این بسته‌ها وجود دارد.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فیروزکوه با اشاره به توزیع ۲۰۰ بسته لوازم التحریر در سال جدید، گفت: این بسته ها به همت سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) ناحیه فیروزکوه و کمک بسیجیان، خیرین و سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران تامین شد.

وی خاطرنشان کرد: این بسته‌ها با رعایت حفظ کرامت انسانی اهدا شده است تا قدری از دغدغه‌ها و آلام اقشار کم‌بضاعت و بی‌بضاعت را بکاهیم.

پایان پیام/۶۷۰۶۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید