توقیف ۲ خودروی حمل نخاله و ضایعات هنگام تخلیه در فشافویه - افق اقتصادی

توقیف ۲ خودروی حمل نخاله و ضایعات هنگام تخلیه در فشافویه - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 165530 |
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ |
141 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

رئیس اداره محیط‌ زیست شهرستان ری از آغاز طرح برخورد با تخلیه نخاله در حاشیه جاده‌ها خبر داد و گفت: ۲ خودروی حامل ضایعات و پسماند دامی و کشتارگاهی و نخاله‌های ساختمانی در بخش فشافویه حین تخلیه بار در حاشیه جاده توقیف شدند.

توقیف ۲ خودروی حمل نخاله و ضایعات هنگام تخلیه در فشافویه

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، محمد رستگاری رئیس اداره محیط‌ زیست شهرستان ری با اشاره به ممنوعیت تخلیه نخاله‌ در حاشیه جاده‌ها اظهار کرد: تخلیه نخاله‌ها در محل‌های غیرمجاز یکی از معضلات جدی شهرستان ری است، لذا با همکاری اداره راه بخش فشافویه در راستای جلوگیری از تخلیه نخاله و زباله اقدام شد.

وی افزود: تخلیه هرگونه زباله یا نخاله در حاشیه جاده تخلف محسوب می‌شود و طرح مستمر برخورد با این اقدامات در بخش فشافویه شهرستان ری آغاز شده است.

رئیس اداره محیط‌ زیست شهرستان ری در ادامه سخنانش گفت: در همین راستا ۲ خودروی حامل نخاله و زباله که اقدام به تخلیه ضایعات دامی و کشتارگاهی و تراشه‌های آسفالت در حاشیه جاده کرده بودند، توقیف شدند.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون و مقررات تمامی نخاله‌ها باید در مرکز آرادکوه تخلیه شود اما برخی سودجویان از ورود به این مرکز خودداری کرده و در اولین نقطه ممکن در اطراف جاده اقدام به تخلیه می‌کنند.

رستگاری در پایان خاطرنشان کرد: جمع‌آوری نخاله‌هایی که از پیش در این محور تخلیه شده نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ها دارد که موضوع را برای اجرا در کارگروه مدیریت پسماند پیگیری خواهیم کرد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید