دستگیری اوباش و عامل خشونت فضای مجازی در شهریار - افق اقتصادی

دستگیری اوباش و عامل خشونت فضای مجازی در شهریار - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 159780 |
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۵۲ |
190 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری اوباش سابقه‌داری که به تشویش اذهان عمومی، قدرت نمایی، توهین به ماموران انتظامی، حمایت از اغتشاشات اخیر، خرید و فروش اسلحه و عتیقه در فضای مجازی می‌پرداخت، خبر داد.

دستگیری اوباش و عامل خشونت فضای مجازی در شهریار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سردار کیومرث عزیزی فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی کارشناسان مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت یکی از اوباش‌های سابقه‌دار شهریار در فضای مجازی بدست آمد و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی، اوباش سابقه‌دار که قبلا در شهرک امیریه شهریار سابقه اوباشگری و ارعاب شهروندان را داشت مورد شناسائی قرار گرفت و صفحه‌ای منتسب به وی در فضای مجازی نیز شناسائی شد که در آن بعد از به هلاکت رسیدن یکی از قاچاقچیان سلاح و اوباش بنام شهریار، این فرد اقدام به انتشار پست و استوری با هدف حمایت از وی، تشویش اذهان عمومی و توهین به ماموران انتظامی و خشونت در فضای مجازی کرده بود. 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با توجه به سوابق متعدد متهم در امر اوباشگری در شهرک امیریه شهریار، قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی و این اقدام اخیر متهم در فضای مجازی، برابر هماهنگی قضائی صورت گرفته، پس از چند روز تعقیب و مراقبت و شناسایی مخفیگاه متهم، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه اوباش در مخفیگاهش در شهریار دستگیر شد.

سردار عزیزی بیان کرد: اوباش دستگیر شده به همراه آلات و ادوات کشف شده از قبیل سه تیغه چاقو، جهت سیر مراحل قضائی و قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار معرفی شد که متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی به مدت ۱۰ روز در اختیار پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید