۳۵ قهرمان مدال‌آور در باقرشهر تجلیل شدند - افق اقتصادی

۳۵ قهرمان مدال‌آور در باقرشهر تجلیل شدند - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 157046 |
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۵۳ |
171 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

آیین تجلیل از ۳۵ نفر ورزشکار قهرمان و مدال‌آور باقرشهری در سطح ملی و جهانی، در دومین روز از هفته تربیت بدنی در شهرستان ری برگزار شد.

۳۵ قهرمان مدال‌آور در باقرشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران باقرشهر در رشته‌های مختلف ورزشی، در دومین روز از هفته تربیت بدنی با حضور جمعی از مسؤولان و ورزشکاران باقرشهر و شهرستان ری به منظور تقدیر از ورزشکاران بنام ملی و جهانی برگزار شد.

مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری در این آیین، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا برنامه‌ریزی‌ها در جهت رشد و بالندگی و همچنین توسعه و حرکت شهرستان ری و بخش کهریزک باشد تا شرایط پیشرفت قهرمانان و مدال‌آوران تسریع شود.

معاون استاندار تهران گفت: تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران در هفته تربیت بدنی آثار مثبت بسیاری دارد و موجب اشاعه فرهنگ قهرمان پروری در سطح این شهر ورزشی خواهد شد.

در ادامه این مراسم مرتضی همتی شهردار باقرشهر بیان کرد: در آستانه میلاد حضرت عبدالعظیم(ع) و در دومین روز از هفته تربیت بدنی آیین تجلیل از ورزشکاران در ۳ سطح جهانی، ملی و استانی از جوانان و ورزشکاران حوزه باقرشهر برگزار شد.

وی افزود: حوزه مدیریت شهری با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از حوزه سخت‌افزاری ورزش اعم از سالن‌ها، اراضی و امکانات ورزشی را در اختیار دارد، لذا ورزشکاران، مدال‌آوران و قهرمانان باقرشهر در اولویت رسیدگی قرار دارند.

شهردار باقرشهر ادامه داد: در تلاش هستیم تا به اثبات برسانیم که ورزش در باقرشهر حامی و پشتیبانی مانند مدیریت شهری دارد که در این راستا ۳۵ نفر از قهرمانان این خطه تقدیر و تجلیل شدند.

همتی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از بضاعت ورزش استان تهران در شهر باقرشهر است، لذا برنامه‌ریزی‌هایی برای پرورش این مقوله در شهر باقرشهر وجود دارد که بر اساس آن پهلوان‌پروری و افتخارآفرینی در این شهر ترویج پیدا کند.

وی با اشاره سرانه ورزشی شهر باقرشهر ابراز داشت: سرانه ورزشی باقرشهر به نسبت عرصه و جمعیت نزدیک به ۹۰ سانتی متر است که از استاندارد موجود در کشور نیز بالاتر است، اما همچنان در تلاش هستیم با توجه به ظرفیت قهرمان‌پروری موجود در شهر وضعیت ورزشی را ارتقا دهیم.

حسن یوسف‌زاده در حاشیه این مراسم با اشاره به تجلیل از نام‌آوران ورزشی باقرشهر، اظهار داشت: سرانه ورزشی در شهر باقرشهر در وضعیت متناسبی قرار دارد که در رشد و اعتلای ورزش این شهر بسیار موثر خواهد بود.

رئیس اداره ورزش شهرستان ری در ادامه گفت: برگزاری مراسم تجلیل از نام آوران قطعاً منجر به الگوسازی و تکرار قهرمانی و پیشرقت خواهد شد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید