لوله فاضلاب ۹۰۰ میلی متری شکسته شده در اتوبان آزادگان تعمیر شد - افق اقتصادی

لوله فاضلاب ۹۰۰ میلی متری شکسته شده در اتوبان آزادگان تعمیر شد - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 145303 |
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۵۲ |
180 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفا منطقه ۶ تهران از تعمیر لوله ۹۰۰ میلی متری اتوبان آزادگان و مهار دامنه حادثه در این منطقه خبر داد.

لوله فاضلاب ۹۰۰ میلی متری شکسته شده در اتوبان آزادگان تعمیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، مرتضی براری معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفا منطقه ۶ تهران اظهار کرد: در روز ۲۱ شهریور ماه، عوامل اجرایی شهرداری تهران حین اجرای شمع های بتنی در محل تقاطع اتوبان آزادگان و بلوار دستواره باعث ایجاد شکستگی و انسداد لوله خط انتقال فاضلاب به قطر ۹۰۰ میلی متری بتنی شدند.

وی گفت: به دنبال این حادثه تیم‌های امدادی معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به حضور در محل حادثه و مهار پس زدگی فاضلاب اقدام کردند.

وی افزود: بعد از اجرای برش عرضی خیابان دستواره و اجرای موقت لوله ۴۰۰ میلیمتری در سطح آسفالت، عملیات پمپاژ با پمپ های ۸ اینچ و هیدروپمپ انجام شد و فاضلاب از طریق این خط موقت وارد منهول خیابان دستواره شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به زمانبر بودن عملیات اجرای خط جایگزین و بالا بودن هزینه های پمپاژ و ریسک های نشست زمین، تصمیم بر اجرای خط ۶۰۰ میلیمتری روی خط ۹۰۰ میلیمتری بتنی شد تا دبی فاضلاب محدوده فوق جمع آوری شود و با اجرای ۳۰ متر لوله گذاری خط ۶۰۰ میلیمتری پلی اتیلن و اجرای منهول پلی اتیلن ۱۸۰۰ میلیمتری، فاضلاب این خط جمع آوری و از مسیر اصلی هدایت شد.

وی در پایان گفت : طرح نهایی جا به جایی خط اصلی حادثه دیده توسط شرکت فاضلاب تهران و به طول ۴۲۰ متر در دست اقدام می باشد که ظرف ۲ ماه آینده به اتمام خواهد رسید. خط انتقال فوق یکی از خطوط اصلی انتقال فاضلاب در محدوده خدماتی آبفای منطقه شش بوده و حدود ۱۱ هزار و ۲۰۰ اشتراک را تحت پوشش قرار می دهد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید