پزشک خاطی بیمارستان پاکدشت دستگیر شد - افق اقتصادی

پزشک خاطی بیمارستان پاکدشت دستگیر شد - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 135621 |
تاریخ انتشار : ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ |
206 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

دادستان پاکدشت با اشاره به قصور پزشک حادثه بیمارستان شهدای پاکدشت گفت: پزشک خاطی با دستور جلب دستگیر شده و اکنون در بازداشت به سر می برد.

پزشک خاطی بیمارستان پاکدشت دستگیر شد

محمد حسن‌پور دادستان پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پاکدشت درباره حادثه بیمارستان شهدای پاکدشت اظهار کرد: پزشک خاطی بازداشت و با صدور قرار تأمین روانه زندان می شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به گزارش واصله از پزشکی قانونی بروز قصور پزشک محرز، همچنین وجود دیگر تخلفات در پرونده پزشکی بیمار دستور جلب صادر و  اکنون در بازداشت به سر می برد.

دادستان پاکدشت درباره فعالیت‌های این پزشک گفت: در گذشته برای فعالیت‌های این فرد تذکرات لازم داده شده که ترتیب اثری نداده است.

حسن‌پور درباره گلایه‌های بی شمار مردم از بیمارستان شهدای پاکدشت مطرح کرد: با توجه به درخواست‌ها و گزارشات مردمی در گذشته پرونده ای تشکیل شده که گزارشاتی از مراجع امنیتی در اختیار دادسرا قرار گرفته است.

وی درباره نحوه ارتباط مردم با دادستانی خاطرنشان کرد: شماره تلفنی در فضای مجازی در اختیار مردم قرار گرفته تا بتوانند مطالبات خود و کم کاری‌ها و تخلفات ادارات شهرستان را اطلاع رسانی کنند.

به گزارش فارس، هفته گذشته یک خانم بیمار در بیمارستان شهدای شهرستان پاکدشت پس از تزیق دوز زیاد دارویی دچار تشنج شده و به کما رفته است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید