۸ پروژه به مناسبت هفته دولت در رباط‌کریم افتتاح می‌شود - افق اقتصادی

8 پروژه به مناسبت هفته دولت در رباط‌کریم افتتاح می‌شود - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 131454 |
تاریخ انتشار : ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۵۲ |
210 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به نقل از فرماندار شهرستان رباط‌کریم، در هفته دولت ۸ پروژه عمرانی، فرهنگی، آموزشی و صنعتی در سطح این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

۸ پروژه به مناسبت هفته دولت در رباط‌کریم افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط‌کریم، امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم در سخنرانی نماز سیاسی و عبادی جمعه این هفته که در مصلی نماز جمعه برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: بی‌شک این هفته فرصت مغتنمی است تا دستاوردها و اقدامات اساسی دولت مردمی در عرصه‌های مختلف به تصویر درآید تا زمینه آگاهی عموم مردم از تلاشگران دولت خدمتگزار فراهم شود.

وی با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم و جلب رضایت آن‌ها مهم‌ترین وظیفه ما و همه کارکنان دولت است، خاطرنشان کرد: دولت مردمی سیزدهم با هدایت مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) و مدیریت ریاست محترم جمهور پرتلاش و ولایی به صورت شبانه‌روزی به دنبال ایفای تعهدات خود با مردم شریف ایران اسلامی است کمااینکه مردم انقلابی ایران عزیز خود بهتر از هرکس می‌دانند که با توجه به کاستی‌‌های موجود، این دولت با چالش‌های مهمی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و روابط بین‌الملل مواجه بوده و به دنبال تبدیل تهدیدها به فرصت و در نقاط ضعف به قوت بوده است. 

فرماندار شهرستان رباط‌کریم بیان کرد: دولت مردمی سیزدهم علی‌رغم کاستی‌های موجود که تمام تلاش‌های خود را مصروف حل آن‌ها داشته است، همچنان خود را مقید به تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکلات ولی نعمتان خود می‌داند و بزرگترین توفیق خود را در رضایت مردم عزیز و همچنین ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) می‌داند و این تعبیر اعیان مبنی بر اینکه زنده کردن امید و اعتماد مهم‌ترین توفیق دولت سیزدهم است را به مثابه مدال افتخاری برای خود می‌داند. 

احمدی در ادامه گفت: مجموعه حاکمیتی و دولتی در شهرستان رباط‌کریم نیز به تاسی از تدابیر ریاست محترم جمهور و در طریق اولی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با رویکرد ارتباط نزدیک با آحاد مردم و کار جهادی و شبانه روزی برای پوشش کاستی‌ها در رضایتمندی شهروندان تمام توان خود را مصروف حرکت در این طریق ثواب داشته است.

احمدی افزود: برگزاری هر هفته‌ای ملاقات مردمی اینجانب بدون تعطیلی به جهت تحقق تدبیر ریاست محترم جمهور، حضور چندین باره روسای ادارات در میز خدمت در محل نمازهای جمعه، مساجد، روستاها و نقاط مختلف شهری،  سکونت و حضور بخش عمده مسئولین در شهرستان نمونه دیگر از جلوه‌های تحقق این شعار اصیل انقلابی است. 

وی ادامه داد: بسیار خرسندم که از این تریبون مقدس خدمت شما مردم شهیدپرور و انقلابی رباط کریم اعلام کنم که در هفته دولت ۸ پروژه عمرانی، فرهنگی، آموزشی و صنعتی در سطح شهرستان افتتاح خواهد شد. 

فرماندار شهرستان رباط‌کریم در ادامه گفت: مدرسه شماره ۹ و ١٠ فاز ۶ پرند، تعداد ١٨۵٠ واحد مسکن مهر، مدرسه شماره ۳ استثنایی جنوب فاز ۶ پرند، شرکت کلار پویا شهرک صنعتی پرند، شرکت راک تهران شهرک صنعتی پرند، افتتاح دارالقرآن و کلنگ‌زنی زمین چمن مصنوعی شهر نصیرشهر از شاخص‌ترین پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در شهرستان رباط‌کریم است. 

احمدی افزود: همچنین افتتاح ۱۰ واحد صنعتی با اشتغال‌زایی حدوداً ۱۰۰۰ نفر نیز از مهمترین پروژه‌های شهرستان است؛ همچنین ساماندهی ۳ لکه صنعتی علی آباد، وهن آباد و سفیدار در قالب سه شهرک صنعتی غیردولتی در مساحتی حدود ۸۰ هکتار که زمینه اشتغال ۴۶۰۰ نفر را فراهم خواهد کرد از دیگر اقداماتی است که سال‌ها متوقف مانده بود که در این دولت و در سال جاری به اجرا در آمد. 

 وی با بیان اینکه اجرای آسفالت در مناطق منفصل ۶۷ محله به میزان ۳۴۵۳۸ متر مربع از اقدامات دولت در شهرستان رباط‌کریم است، عنوان کرد: رشد ۱۵۰ درصدی در بازرسی اصناف در مقایسه با سال‌های پیش توسط این دولت در شهرستان رباط‌کریم به ویژه نظارت و ممیزی مشاورین املاک و پلمپ حداقل ۷۰ واحد متخلف در آن حوزه از دیگر اقدامات این دولت در حوزه بازار بوده است و همچنین اجرای پروژه‌های روی زمین مانده روشنایی جاده وهن‌آباد که هر ساله موج تصادفات شدید و فوت برخی از شهروندان عزیزمان می‌شد در این دولت و توسط فرمانداری شهرستان رباط کریم در حال انجام است که امیدواریم  رضایتمندی مردم عزیز را دربر داشته باشد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید