فعالیت ۱۲۰۰ مشاور املاک فاقد مجوز در پایتخت! - افق اقتصادی

فعالیت ۱۲۰۰ مشاور املاک فاقد مجوز در پایتخت! - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 128337 |
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ |
218 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تعداد مشاوران املاک استان تهران را ۱۱ هزار واحد اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود بیش از ۱۲۰۰ مشاور املاک غیرقانونی باشد یعنی املاکی فاقد مجوز فعالیت صنفی هستند.

فعالیت ۱۲۰۰ مشاور املاک فاقد مجوز در پایتخت!

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: گشت‌های مشترک شامل نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، تعزیرات، اماکن و بسیج اصناف از مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب شهر تهران و شهرهای استان بازدیدهای جداگانه ای داشته است.

وی ادامه داد: طی سه ماهه اخیر ۹۵۰۰ گشت با هدف ساماندهی مشاوران املاک انجام شده که منجر به ۲۱۰۰ اخطار و ۸۵۰ پلمب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تعداد مشاوران املاک استان تهران را ۱۱ هزار واحد اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود بیش از ۱۲۰۰ مشاور املاک غیرقانونی باشد یعنی املاکی فاقد مجوز فعالیت صنفی هستند.

جنتی جریمه اخذ شده را ۸۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: داشتن مجوز فعالیت صنفی، نصب نرخ نامه در معرض دید مشتریان، اخذ صحیح و قانونی کمیسیون املاک و اعطا کد رهگیری بدون دریافت وجه به متقاضیان از مواردی است که در بازرسی های املاک مورد توجه و تدقیق گشت‌های بازرسی قرار می گیرد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید