آزادگان از تمامیت نظام و ولایت حمایت کردند - افق اقتصادی

آزادگان از تمامیت نظام و ولایت حمایت کردند - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 125530 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۵۲ |
228 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه یک هزار و ۳۸۸ آزاده از شهرستان‌های استان افتخاری برای مردم پایتخت است گفت: آزادگان سال‌ها سختی را تحمل کرده و از تمامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت حمایت کردند تا ملت در آرامش باشد.

آزادگان از تمامیت نظام و ولایت حمایت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، در آستانه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی آیین دیدار با جمعی از آزادگان شهرقدس با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، مشاور امور ایثارگران در فرمانداری قدس، دبیر کانون‌های خدمت رضوی و جمعی از ایثارگران در معیت پرچم متبرک حرم رضوی عصر امروز برگزار شد.

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در این دیدارها ضمن تبریک و گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به کشور اظهار کرد: آزادگان سال‌ها سختی را تحمل کرده و ایستادگی داشتند تا ملت در آرامش باشد و از تمامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه حمایت کردند و زیر بار ظلم نرفتند.

وی گفت: شهرستان‌های استان تهران ۱۳۸۸ آزاده از دوران دفاع مقدس تقدیم کرده که ۷۷ نفر آنها در شهرقدس هستند و این سند افتخاری برای مردم است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: باید قدردان آزادگان و ایثارگران بود و اقدام ترویج دهندگان فرهنگ ایثار و شهادت و کسانی که در ماندگاری این آثار تلاش می‌کنند ارزشمند است. 

طی این دیدارها با جانباز آزاده، سعید دمیرچی‌لو و صادق نظیفی همپا گفت‌وگو و پس بیان خاطراتی، از فداکاری و مقاومت آنها با اهدای هدایا و تبرکات تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

آزادگان از تمامیت نظام و ولایت حمایت کردند

 

رضایی همچنین در دیدار با جمعی از آزادگان و خانواده‌های ایشان در شهرستان رباط کریم، ضمن گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار کرد: تحقق وعده الهی نتیجه صبر و استقامت آزادگان سرافراز در دوران دفاع مقدس است و صبوری آزادگان حقانیت آرمان‌های امام و انقلاب را تثبیت کرد.

وی گفت: ملت ایران به‌مانند همیشه تاریخ نماد ایستادگی، مقاومت، پایمردی و مبارزه در برابر دشمنانی است که طمع به ارزش‌ها و ماهیت این مرزوبوم داشته‌اند و بازگشت ظفرمندانه آزادگان به میهن اسلامی هدیه این مقاومت و پایمردی ملت ایران بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران افزود: عزت، اعتلا و پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس و تمامی عرصه‌های نبرد با نظام سلطه را مدیون شهدا، ایثارگران و به‌ویژه آزادگان سرافراز هستیم.

وی ادامه داد: امروز نیز آزادگان عزیز در مسیر پیشرفت و تعالی کشور به‌ویژه در عرصه‌های مختلف علمی و مدیریتی، نقشی مؤثر و یگانه ایفا می‌کنند و این عزیزان به‌مثابه ذخیره‌ای راهبردی در حساس‌ترین مقاطع توانسته‌اند گام‌های تعیین‌کننده‌ای را در مسیر تداوم انقلاب و آرمان‌های سترگ ملت ایران بردارند.

آزادگان از تمامیت نظام و ولایت حمایت کردند

 

رضایی با تأکید بر اینکه آزادگان همواره پیشرو در حفظ و تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند بیان کرد: استعداد کم‌نظیر آزادگان کشور را در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به‌پیش برده و وجود این عزیزان ظرفیتی است که می‌تواند ایران همیشه سربلند را بار دیگر از عرصه‌های مختلف پیش رو پیروز و سربلند بیرون آورد، همچنان که اقتدار کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مرهون ایستادگی و ازخودگذشتگی کسانی چون آزادگان غیور و خانواده‌های صبورشان هست.

وی بیان کرد: شهرستان رباط کریم دارای ۴۵ آزاده سرافراز است و در شهرستان‌های استان تهران یک هزار و ۳۸۸ آزاده افتخار آفرینی برای دفاع از کشور کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهرستان های استان تهران با تبریک فرارسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به آزادگان و خانواده های ایشان و قدردانی از صبر و استقامت ایشان در دوران اسارت  اردوگاه‌های رژیم بعثی، برای این عزیزان آرزوی عزت و سربلندی کرد.

پایان پیام/۶۷۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید