گزارش عملکرد فرماندار دماوند درباره تقویت تولید ارائه شود - افق اقتصادی

گزارش عملکرد فرماندار دماوند درباره تقویت تولید ارائه شود - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 123503 |
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۵۲ |
233 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

امام جمعه دماوند گفت: از دولت و فرماندار شهرستان دماوند تقاضا داریم در خصوص نحوه عملکردشان درباره حمایت از صنایع کوچک و جذب سرمایه‌های کوچک و تقویت تولید گزارشی به مردم ارائه کنند.

گزارش عملکرد فرماندار دماوند درباره تقویت تولید ارائه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی، امام جمعه دماوند در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند اظهار کرد: خدمات عمومی خیرخواهانه به مردم، مصداق عمل به آیه شریفه فَاسْتَبِقُوا الْخَیْرَاتِ و شرکت در مسابقه خدمت‌رسانی است.

وی افزود: حل مشکلات اقتصادی کشور هم باید از راه مشارکت مردم انجام شود و راه آن وارد کردن مردم و سرمایه‌های آنان در تولید داخلی است؛ جذب سرمایه‌های کوچک و به کارگیری آن در صنایع کوچک از راه‌های خوب تقویت تولید و تقویت اقتصاد خانواده‌هاست.

امام جمعه دماوند گفت: از دولت و فرماندار شهرستان دماوند تقاضا داریم در خصوص نحوه عملکردشان درباره حمایت از صنایع کوچک و جذب سرمایه‌های کوچک و تقویت تولید در شهرستان دماوند گزارشی به مردم ارائه کنند.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: روز پنجشنبه ۲۶ مرداد سالروز آغاز بازگشت آزادگان سرافراز و مقاوم جنگ تحمیلی به میهن اسلامی را گرامی می‌داریم؛ از آزادگان سربلند شهرستان دماوند که جوانمردانه و شجاعانه اقتدار و تسلیم ناپذیری خود را به رخ دشمن بعثی کشیدند و سر خم نکردند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی بیان کرد: از اداره حفظ و نشر آثار دفاع مقدس می‌خواهیم خاطرات با ارزش آزادگان دماوندی را ثبت و ضبط و نگارش و در قالب کتاب، به نسل جوان و نوجوان عرضه کنند.

امام جمعه دماوند تأکید کرد: زندگینامه آزادگان عزیز ما الگوی مقاومت ورزی ملت ایران و سرمشق ایستادگی در راه حق و دفاع از اسلام و وطن و ناموس ایران است.

فتاح‌دماوندی اضافه کرد: شنبه ۲۵ محرم سالروز شهادت امام زین العابدین (ع) است؛ امام سجاد (ع) حدود ۳۴ سال بعد از حادثه کربلا امامت امت اسلام را بر عهده داشت و از ویران شدن بنای دین ممانعت کرد.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید