۷ پروژه بازآفرینی در تهران به‌دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده است - افق اقتصادی

۷ پروژه بازآفرینی در تهران به‌دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده است - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 121371 |
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ |
237 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از نیاز به اعتبار یک هزار میلیارد ریال برای بهره برداری از پروژه‌های باز آفرینی شهری خبر داد و گفت: ۷ پروژه در شهرستان‌های قدس، پاکدشت، قرچک، ورامین و اسلامشهر به دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده است.

۷ پروژه بازآفرینی در تهران به‌دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: سال گذشته دو پروژه مهم اورژانس اجتماعی گلستان و فرهنگسرای بهارستان را افتتاح کردیم که در منطقه غرب استان تاثیر بسیار خوبی در محلات بافت های ناکارآمد داشت.

وی گفت: اما به دلیل کمبود اعتبارات ۷ پروژه شامل کتابخانه و خانه مشق شهر قدس، اورژانس اجتماعی پاکدشت، اورژانس اجتماعی قرچک، مرکز بهداشتی درمانی پاکدشت، کلانتری ورامین و سالن چند منظوره ورزشی شهرک امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر به دلیل کمبود اعتبارات متوقف هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: با یک هزار میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی، محلات بافت های ناکارمد و کم برخوردار مشمول بهره برداری از این پروژه های مهم خواهند شد.

جنتی از مجموعه شرکت باز آفرینی شهری ایران خواستار مساعدت برای روشن کردن مجدد چراغ این پروژه ها شد و افزود: با توان مهندسان معاونت مهندسی و ساخت این اداره کل و پیمانکاران متبحر ظرف مدت یکسال به شرط تامین اعتبار پروژه ها را به بهره برداری خواهیم رساند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید