کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهریار به ارزش ۶۰ میلیارد ریال - افق اقتصادی

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهریار به ارزش 60 میلیارد ریال - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 121340 |
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ |
239 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و غیرمجاز به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی گلگون شهریار خبر داد.

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهریار به ارزش ۶۰ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برخورد با قاچاق کالا و کالاهای غیرمجاز و در پی اطلاعات به دست آمده مبنی بر وجود لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در انباری واقع در شهرک صنعتی گلگون شهریار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پس از دریافت دستور قضائی به محل مورد نظر مراجعه و در بازرسی به عمل آمده تعداد تقریبی ۶۳ هزار و ۶۷۴ عدد انواع رنگ مو و تعداد تقریبی ۱۷ هزار و ۸۷۴ عدد انواع شامپو و لوسین مو و کرم و چسب مو و غیره، همگی غیرمجاز به ارزش ۶۰ میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در این راستا یک نفر دستگیر و محل مورد نظر پلمب و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

عزیزی ادامه داد: قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود که بایستی با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی قدم‌های مفید و موثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید