دشمنان با تبلیغات فاسد خود کیان خانواده را هدف گرفته‌اند - افق اقتصادی

دشمنان با تبلیغات فاسد خود کیان خانواده را هدف گرفته‌اند - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 103815 |
تاریخ انتشار : ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ |
263 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

امام جمعه موقت ورامین گفت: دشمنان با تبلیغات فاسد خود کیان خانواده را هدف گرفته اند، آن‌ها به خوبی می‌دانند، اگر خانواده از هم پاشید و فاسد شد، سلامت جامعه از بین خواهد رفت، لذا باید برای حفظ و حراست از خانواده تلاش کرد.

دشمنان با تبلیغات فاسد خود کیان خانواده را هدف گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه ورامین در مصلی مسجد صاحب الزمان(عج) با اشاره به ۲۱ تیرماه و روز عفاف و حجاب، اظهار کرد: تجمعات گسترده و باشکوه هفته عفاف و حجاب پیام واضحی داشت، وضعیت منفعلانه در برخی مدیران و عدم اجرای قانون قابل قبول نیست.

وی گفت: امروز از سران قوای کشور گرفته تا تمام مدیران و مسؤولان وظیفه شرعی دارند، که از حجاب و عفاف و عفت عمومی جامعه حراست کنند، شعار دادن و سخنرانی کار مسؤولان نیست، وظیفه آن‌ها اجرای قانون و حراست از امنیت اخلاقی جامعه است.

امام جمعه موقت ورامین ضمن انتقاد از وضعیت حجاب در برخی ادارات، بانک‌ها و مراکز صنفی افزود: برخی زنان بی حجاب ناآگاه هستند، باید به این افراد مشاوره و هشدار داد، اما با باندهای فساد و افراد مأمور برای فساد جامعه چه باید کرد.

محمودی خطاب به مسؤولان ادامه داد: اینجا شهر شهیدان ۱۵ خرداد است، نگذارید آلوده شود، باید قانون را اجرا کنیم، متولیان اصناف وضعیت برخی مراکز صنفی و پاساژها را اصلاح کنند، مگر قانون نداریم.

وی تاکید کرد: اکثریت قاطع مردم دیندار، غیرتمند و مراقب نوامیس خود هستند، بنده از این تریبون مقدس از مسؤولان درخواست می‌کنم، با قدرت و قوت از انضباط اجتماعی حفاظت کنند، یقیناً هر مسؤولی در هر جایگاهی در این حوزه کوتاهی کند، خون شهدا گریبانش را خواهد گرفت.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به ۲۳ تیر، روز خانواده بیان کرد: دشمنان با تبلیغات فاسد خود کیان خانواده را هدف گرفته اند، آن‌ها به خوبی می‌دانند، اگر خانواده از هم پاشید و فاسد شد، سلامت جامعه از بین خواهد رفت، باید برای حفظ و حراست از خانواده تلاش کرد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مبلغین و علما اشاره کرد و با بیان این که اهتمام به تبلیغ به عنوان اولویت اول و با زبان مناسب و استفاده از شرایط فرهنگی روز مثل اینترنت و هوش مصنوعی مورد تاکید و مهم است، تصریح کرد: متأسفانه مساله تبلیغ حتی توسط برخی افراد که متولی امور تبلیغاتی هستند، مورد کم توجهی قرار گرفته است، امروز بیشترین سرمایه گذاری دشمن در بحث تبلیغات است، راه اندازی صدها شبکه ماهواره‌ای، دنیای وسیع اینترنت و فضای مجازی در همین راستا است.

محمودی با بیان این که ما هم در عرصه تبلیغ بیکار نبوده ایم، عنوان کرد: اما آنچه در اختیار ما است، با آنچه دشمن سرمایه گذاری کرده نابرابر است، البته برخی کج سلیقگی‌ها، تنگ نظری‌ها و حب و بغض‌های سیاسی هم متأسفانه به امور تبلیغی آسیب وارد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه خطاب رهبری به علما، مبلغین و نهادهای تبلیغی کشور بود، اما امروز هر مسلمان و شیعه غیرتمندی باید یک مبلغ باشد، باید دانشجویان، دانش آموزان، بانوان، معلمین و هر شهروند مؤمن و دلسوزی یک مبلغ دینی باشد و با استفاده از فرصت فضای مجازی و با زبان‌های زنده دنیا از فرهنگ، اصالت و دین خود نه تنها دفاع بلکه هرجا لازم بود، تهاجم کند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید