آبفا: گرمای هوا و مصرف بیش‌ازحدمجاز باعث کمبود آب در شهرستان شهریار شده است - افق اقتصادی

آبفا: گرمای هوا و مصرف بیش‌ازحدمجاز باعث کمبود آب در شهرستان شهریار شده است - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 102015 |
تاریخ انتشار : ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۴۱ |
264 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

معاون بهره‌برداری و توسعه آب آبفای غرب استان تهران گفت: گرمای هوا و مصرف بیش‌ازحد مجاز منجر به کمبود آب در شهرستان شهریار شده است که تا ابتدای هفته آینده مشکل قطعی آب در شهریار به وضعیت پایدار خواهد رسید.

آبفا: گرمای هوا و مصرف بیش‌ازحدمجاز باعث کمبود آب در شهرستان شهریار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، محمدرضا شمسایی‌فر معاون بهره‌برداری و توسعه آب آبفای غرب استان تهران با اعلام خبر قطع چند روزه آب در برخی محلات شهریار اظهار کرد: منابع آب در شهرستان شهریار بسیار محدود است و فقط از آب‌های زیرزمینی بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان شهریار از آب‌های سطحی بی‌بهره مانده است، ادامه داد: مشکل ۳۰ درصد قطعی آب در محلات شهریار برطرف شده ‌و تماس مردم با سامانه ۱۲۲ به نصف رسیده است.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب آبفای غرب استان تهران بیان کرد: تا ابتدای هفته آینده مشکل قطعی آب در شهریار به وضعیت پایدار خواهد رسید و شبانه‌روز برای رفع مشکلات تلاش می‌شود.

شمسایی‌فر با اشاره به آب‌رسانی با تانکر توسط آبفای غرب استان تهران به محلات مورد نیاز ابراز کرد: محلاتی که بیشترین تماس و قطعی آب را داشته باشند موقتاً با ۵ خودروی تانکر آب شرب، آب‌رسانی می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: گرمای هوا و مصرف بیش‌ازحد مجاز منجر به کمبود آب در شهرستان شهریار شده که به دنبال زمان‌بندی برای توزیع آب در محلات مختلف شهریار هستیم تا مردم با مشکلات بیشتری مواجه نشوند.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب آبفای غرب استان تهران در پایان به کاهش ۱۰۰ لیتر بر ثانیه دبی آب‌ چاه‌ها در شهریار اشاره و خاطرنشان کرد: متأسفانه تولید و تقاضای آب در شهرستان شهریار نابرابر است و مردم باید در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید