تجمع مردم لواسان به مناسبت روز عفاف و حجاب - افق اقتصادی

تجمع مردم لواسان به مناسبت روز عفاف و حجاب - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 101983 |
تاریخ انتشار : ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۳۹ |
186 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

تجمع مردم انقلابی لواسان به مناسبت روز عفاف و حجاب امروز در مجموعه ورزشی شهدای لواسان برگزار شد.

تجمع مردم لواسان به مناسبت روز عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات، تجمع مردم انقلابی لواسان به مناسبت روز عفاف و حجاب امروز با حضور سرهنگ ناظریه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر، حجت‌الاسلام ایمانی امام‌جمعه لواسانات، علی‌اکبری بخشدار لواسانات در مجموعه ورزشی شهدای لواسان برگزار شد.

سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم اظهار کرد: ما ملت بزرگ ایران با دید اعتقادی، اسلام اهل بیتی و غیرت ملی، ناموس‌پرست هستیم و این ناموس پرستی را از سرور و سالار شهیدان در گودال قتلگاه آموخته‌، سرلوحه حیاط طیبه خویش قرار داده و در وجودمان نهادینه کرده‌ایم و اکنون برای آن با غیرت ایستادگی می‌کنیم.

وی گفت: ما در ۸ سال جنگ تحمیلی با دست خالی اما با توکل، توسل و هدایتگری امام راحل(ره) در مقابل همه اشرار عالم که با انواع تجهیزات اعم از بمب شیمیایی مقابل انقلاب نوپا و ناموس ما برخواسته بودند، بخاطر بقای دین، تفکر اهل بیت(علیهم السلام) و عاشورا و بخاطر مردم ایستادگی کردیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما در طول دفاع مقدس ۱۸۸ هزار شهید، حدود ۷۰۰ هزار جانباز و ۴۰ هزار اسیر تقدیم کردیم، اما اجازه ندادیم پای نحس بیگانه به خاک مقدس ما و دست نحس بیگانه به دامان پاک ناموس ایرانی برسد و صرفا این یک خروجی، برای اثبات ناموس‌پرستی در انقلاب و ایران کافیست.

سردار معروفی افزود: با دیدن این تجارب باید این سوال را پرسید که اکنون چه کسانی ناموس پرست هستند و مفهوم و ارزش زن، مادر و دختر را می‌فهمند؟ و چه کسانی مفهوم واقعی حقوق بشر و عظمت خدا را می‌فهمند؟

وی اضافه کرد: همچنین بعد از جنگ تمام عیار دشمنان در دفاع مقدس علیه ملت ایران، داعش را در مقابل مسلمانان و حکومت اهل بیتی ما قرار داده و از این طریق ناموس مسلمین را هدف قرار دادند، اما باز هم با تلاش جبهه انقلاب، خروجی دفاع مقدس و شخص حاج قاسم که عصاره ملت ایران بود، جبهه انقلاب منسجم و از ناموس مسلمین دفاع شد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به اینکه در آن زمان داعش تا ۴۰ کیلومتری مرزهای کشور ما آمد، گفت: در این مورد نیز باز هم تفکر ایرانی و اهل بیتی بود که اجازه نداد دست آنان به خاک ایران و دامان پاک ناموس ایرانی برسد که ما از دین یاد گرفتیم که جان می‌دهیم اما ناموس و عظمت ناموس ایرانی را حفظ می‌کنیم.

سردار معروفی با اشاره به دوران اسارت خود در دوران دفاع مقدس و تلاش دشمنان برای جلوگیری از انتشار انقلاب و انحراف آن از دیرباز تابحال عنوان کرد: در همان زمان نیز در اردوگاه‌های اسرای ایرانی کتابی را پخش می‌کردند که در آن نحوه مقابله با انقلاب اسلامی طرح‌ریزی شده بود و در بخش‌هایی از آن در خصوص نحوه اثرگذاری روی نوجوانان و جوانان ایرانی نوشته بودند؛ همچنین در آن کتاب آورده بودند که باید به مردم ایران القا کنیم که شما کشوری اسلامی همانند ترکیه هستید که مدیریت اجتماعی آن اروپایی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: دلیل تلاش‌های دشمن این است که این نظام، این حکومت و ملت ایران بستر ساز ظهور امام زمان و حکومت جهانی هستند و دشمنان نمی‌توانند این انسجام، پیشرفت و قدرت موجود پر اسلام را ببیند و می‌خواهد با تغییر و تحولات اجتماعی جلوی این پیشرفت گرفته شود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید