پایان قدرت نمایی یک شرور در عملیات ویژه پلیس نیمروز - افق اقتصادی

پایان قدرت نمایی یک شرور در عملیات ویژه پلیس نیمروز - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 41849 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۱۰ |
311 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: فرد شروری با سوابق متعددی از جرائم خشن که با قدرت نمایی با سلاح و ایجاد درگیری و ضرب و جرح عمدی منجر به مصدومیت ۹ شهروند شده بود در عملیات ویژه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در شهرستان نیمروز دستگیر شد.

پایان قدرت نمایی یک شرور در عملیات ویژه پلیس نیمروز

سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با انجام اقدامات و کار دقیق اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد شرور سابقه داری که در پرونده خود جرائم خشن و سلب آسایش عمومی را دارد اقدام به فعالیت های شرارت آمیز  کرده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، آرامش اهالی منطقه را سلب و در یک درگیری و ضرب و جرح عمدی منجر به مصدومیت ۹ شهروند نیمروزی شده است که رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به متواری بودن متهم و با کار شبانه روزی و اقدامات ویژه صورت گرفته توسط ماموران پلیس امنیت عمومی در شهرستان نیمروز و با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس اطلاعات در مرکز استان، در نهایت شرور سابقه دار در حین فرار از استان در یکی از محور های مواصلاتی شهرستان نیمروز شناسایی و در یک عملیات کاملا پیچیده پلیسی دستگیر گردید. 

سردار جلیلیان با بیان اینکه متهم دارای سابقه شرارت بوده خاطرنشان کرد:  پلیس با کسانی که بخواهند با عرض اندام و قدرت نمایی از مردم سلب آسایش کنند برخورد قاطعانه خواهد کرد.

پایان پیام/۳۱۳۹


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید