افزایش ۵۰ درصدی واریز اعتبار ارزش‌افزوده برای دهیاری‌های سمنان - افق اقتصادی

افزایش ۵۰ درصدی واریز اعتبار ارزش‌افزوده برای دهیاری‌های سمنان - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 55327 |
تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ |
287 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: واریز اعتبار ارزش‌افزوده برای دهیاری‌های این استان، در دولت سیزدهم بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۵۰ درصدی واریز اعتبار ارزش‌افزوده برای دهیاری‌های سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ظهر امروز در همایش روز ملی دهیاری‌ها که با حضور استاندار سمنان در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار شد، اظهار کرد: واریز اعتبار ارزش‌افزوده برای دهیاری‌های استان سمنان، در دولت سیزدهم بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: رویکرد دولت سیزدهم به‌صورت ویژه بر تقویت روستاها و مناطق محروم متمرکز شده و این مهم به‌صورت ملموس قابل‌مشاهده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: اقدامات توسعه‌ای روستاها در تمامی بخش‌ها و حوزه‌ها در دستور کار بوده و تقویت روستاها و محرومیت‌زدایی از طریق اقدامات قرارگاه با تخصیص اعتبار، در حال انجام است.

حمیدی بیان کرد: جهاد آبرسانی، اقدامات مرتبط با بهداشت و درمان، آبخیزداری، آبخوان‌داری، کشاورزی و مسکن در روستاهای استان سمنان در حال انجام است.

وی عنوان کرد: سفر به بیش از ۳۲۰ روستای استان سمنان و برگزاری بالغ‌بر ۹۱ کاروان و ۱۲ میز خدمت با حضور استاندار امری بسیار ارزنده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: فرمانداران مکلف شدند تا مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار سمنان‌ را در اولویت تخصیص اعتباری قرار دهند.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید