نماینده شاهرود: مشکل آب آشامیدنی فرومد برطرف می‌شود - افق اقتصادی

نماینده شاهرود: مشکل آب آشامیدنی فرومد برطرف می‌شود - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 34573 |
تاریخ انتشار : ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲ |
305 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

نماینده مردم‌ شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل آب آشامیدنی روستای فرومد شهرستان میامی با دستور استاندار‌ سمنان در زمان‌ مقرر برطرف می‌شود.

نماینده شاهرود: مشکل آب آشامیدنی فرومد برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، علی‌اصغر خانی، نماینده مردم‌ شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز در هشتاد و نُهمین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره‌ به‌ چهره استاندار سمنان با مردم روستای فرومد از توابع بخش مرکزی شهرستان میامی اظهار کرد: دغدغه و مشکلات‌ مردم فرومد، دغدغه و مشکلات ما مسؤولان است و برای برطرف کردن آن امروز در جمع‌ شما هستیم.

وی اضافه کرد: مشکل آب آشامیدنی روستای فرومد شهرستان میامی با دستور استاندار‌ سمنان در زمان‌ مقرر برطرف می‌شود.

نماینده مردم‌ شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: پیگیری موارد و مشکلات مطرح‌شده توسط مردم فرومد توسط بنده به عنوان خادم شما و سایر مسؤولان‌ حاضر در این‌ نشست، در دستور کار‌ قرار خواهد گرفت.

خانی با بیان اینکه تکمیل روند احداث پمپ بنزین روستای فرومد امری ضروری و واجب برای مردم منطقه است، ادامه داد: ما خدمتگزار‌ مردم هستیم؛ بودجه دولت محدود است و این بودجه محدود باید در راستای خدمتگزاری بهتر به مردم مدیریت و برای مباحث و مسائل اولویت‌دار هزینه شود.

وی خاطرنشان کرد: با مساعدت و تخصیص اعتبار و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، سوله ورزشی روستا نیز برای شادابی و نشاط جوانان آماده خواهد شد.

در این برنامه آشوری، فرماندار شهرستان میامی و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان به‌اتفاق مدیران شهرستان میامی حضور داشتند.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید