دادستان سمنان: حفظ امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است - افق اقتصادی

دادستان سمنان: حفظ امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 34343 |
تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ |
304 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با بیان اینکه حفظ امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است، گفت: اگر موانع درست و هدفمند از سر راه برداشته شوند، موجب ارتقای امنیت در جامعه خواهد شد.

دادستان سمنان: حفظ امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدشریف ‌ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان بعدازظهر امروز در دیدار با فرمانده و جمعی از مسؤولان انتظامی این استان اظهار کرد: برگزاری این جلسات دوستانه سبب رفع مشکلات و پیشرفت در کار می‌شود که خروجی آن موجب خدمت‌رسانی بهتر به مردم و رضایت حداکثری آحاد جامعه می‌شود.

وی با تأکید بر برگزاری جلسات هم‌اندیشی در رفع چالش‌ها و معضلات موجود، بیان کرد: اگر موانع درست و هدفمند از سر راه برداشته شوند، موجب ارتقای امنیت در جامعه خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان ارتباط تنگاتنگ رؤسای پلیس‌های تخصصی با دستگاه قضایی را مهم و راهبردی خواند و افزود: این ارتباط دوسویه نقش مؤثری در تسریع روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی خواهد داشت.

‌ابراهیمی، فراجا را بازوی اصلی قوه قضاییه دانست و تأکید کرد: پلیس به‌عنوان ضابط دستگاه قضا در میدان حضور دارد و باید در حوادث، مدیریت صحنه را به‌درستی و باقدرت در دست گیرد.

وی حفظ امنیت مردم را خط قرمز دستگاه قضا دانست و گفت: ضابطان قضایی باید آشنایی لازم را با ضوابط، اصول و قواعد حاکم بر وظایف و اختیارات خود داشته باشند و دستگاه قضایی آمادگی ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان انتظامی را دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضایی باید پیشگیری را در اولویت کاری خود قرار دهند تا بتوانند با آموزش همگانی و پیشگیری اجتماعی، امنیت پایدار را در جامعه نهادینه کنند.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید