سمنان؛ دارای کمترین میزان قاچاق کالا و گران‌فروشی - افق اقتصادی

سمنان؛ دارای کمترین میزان قاچاق کالا و گران‌فروشی - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 21798 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱ |
362 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

استاندار سمنان گفت: این استان به‌واسطه تدین، تقوا و دین‌داری مردم و بازاریان، کمترین میزان قاچاق کالا و گران‌فروشی را دارد.

سمنان؛ دارای کمترین میزان قاچاق کالا و گران‌فروشی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در گردهمایی اصناف استان سمنان در سالن یادگار‌ امام (ره) استانداری سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به‌ویژه شهدای اصناف کشور و استان، اظهار کرد: اصناف و کسبه همواره به دنبال کسب رزق ‌و روزی حلال بوده‌اند و در امور دینی و مذهبی در جامعه پیشگام هستند که این امری بسیار ارزشمند است.

وی افزود: بازاریان، کسبه و اصناف کشور و استان سمنان در برهه‌های حساس پشتیبان‌ نظام بوده‌اند و در هشت سال دوران دفاع مقدس و کرونا نیز نقش‌آفرینی شایسته‌ای داشتند که جای تقدیر دارد.

استاندار سمنان ادامه داد: اگر‌ امروز شاهدیم که شهرداری‌ها در شهرهای این استان در حوزه‌ عمران و آبادانی و سایر حوزه‌ها اقدام می‌کنند، از محل عوارض ارزش‌افزوده و مالیاتی است که شما اصناف پرداخت کردید که‌ بدانید قطعاً در این‌ امر‌ ارزشمند سهیم هستید.

هاشمی عنوان کرد: رشد اقتصادی در استان سمنان به‌واسطه همت والای اصناف و بازاریان، نسبت به میانگین نرخ رشد اقتصادی کشور در رتبه‌های بالاتر قرار‌ گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با‌ همراهی کسبه و اصناف استان سمنان، دستاوردها و موفقیت‌های ارزنده‌ای در حوزه اقتصادی، اجتماعی، تورم، اشتغال و سایر موارد به دست آمده است.

استاندار سمنان بیان کرد: ما‌ هیچ‌وقت خود را از شما‌ جدا نمی‌بینیم و همه‌ ما‌ در کنار هم‌ در مسیر خدمت‌ به مردم و زائران‌ امام هشتم (ع) گام بر می‌داریم.

هاشمی تصریح کرد: مسؤولان امر در استان سمنان به دنبال مچ‌گیری از کسبه و اصناف نیستند و با دستگیری از صنوف، از این قشر حمایت ویژه داشته باشند.

وی افزود: به‌واسطه تدین، تقوا و دین‌داری مردم استان سمنان به‌ویژه کسبه و بازاریان، امروز کمترین قاچاق کالا، گران‌فروشی و تعزیرات و پرونده‌ها را در حوزه اقتصادی داریم.

استاندار سمنان گفت: کسبه، بازاریان و اصناف در خط مقدم جبهه مقابله با تورم و کاهش آن در کشور و این استان هستند که اقدامات ارزنده این قشر قابل تقدیر است.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید