استاندار سمنان: اقدامات حوزه حجاب و عفاف کاربردی باشد - افق اقتصادی

استاندار سمنان: اقدامات حوزه حجاب و عفاف کاربردی باشد - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 21785 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱ |
333 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

استاندار سمنان گفت: تلاش شود تا با اجرای برنامه‌های مدون، جامع، دقیق و کارشناسی، اقدامات در حوزه حجاب و عفاف، ایجابی و کاربری و منتج به خروجی مطلوب باشد.

استاندار سمنان: اقدامات حوزه حجاب و عفاف کاربردی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب این استان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان، ۲ برنامه ‌محوری خاص را در قالب اقدامات تشویقی، ایجابی و بانشاط در حوزه حجاب و عفاف در دستور کار قرار دهند تا دغدغه افراد متدین و خانواده شهدا نیز در این حوزه برطرف شود.

وی افزود: همان‌طور که‌ مقام معظم رهبری با کلام زیبای خود فرمودند، ریشه و ذات مردم استان سمنان با تدین، تقوا و دین‌داری نهادینه شده است.

استاندار سمنان عنوان کرد: هیچ یک از دستگاه‌های اجرایی و مدیران این استان نباید نسبت به مقوله عفاف و حجاب، بی‌تفاوت باشند و نیاز است تا با اعتقادات قلبی و دینی در این مسیر گام بردارند.

هاشمی تأکید کرد: با حضور فعال و مستمر افراد متدین در جامعه و اماکنی که زمینه بدحجابی وجود دارد، محیط برای سوءاستفاده برخی در راستای بی‌توجهی به عفاف و حجاب ناامن خواهد شد.

استاندار سمنان گفت: تلاش شود تا با اجرای برنامه‌های مدون، جامع، دقیق و کارشناسی، اقدامات در حوزه حجاب و عفاف، ایجابی و کاربری و منتج به خروجی مطلوب باشد.

وی با بیان اینکه ما به‌هیچ‌عنوان مخالف برگزاری تورهای گردشگری و کنسرت در جامعه نیستیم، گفت: جامعه نیاز به تحرک و نشاط اجتماعی دارد؛ اما باید وظایف قانونی در این حوزه‌ها توسط متولیان امر به‌صورت کامل و جامع اجرا شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: توجه به امر حجاب و عفاف، دغدغه‌ مقام‌ معظم‌ رهبری و ریاست‌ جمهور، وزیر کشور و افراد متدین است که باید به‌صورت ویژه به آن رسیدگی کرد.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید