برخی اصلاح‌طلبان آشکارا مقابل نظام اسلامی ایستاده‌اند - افق اقتصادی

برخی اصلاح‌طلبان آشکارا مقابل نظام اسلامی ایستاده‌اند - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 21743 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰ |
289 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

رئیس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان گفت: برخی عناصر خودفروخته اصلاح‌طلب و نوکیسه جای اینکه برنامه ارائه دهند، مقابل نظام اسلامی که با خون هزاران شهید، جانباز و آزاده به دست آمده، ایستاده‌اند.

برخی اصلاح‌طلبان آشکارا مقابل نظام اسلامی ایستاده‌اند

 رضا تبیانیان، رئیس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: اطرافیان واقعی آیت‌الله رئیسی افرادی هستند که دنبال پست و مقام نیستند و احتیاجی به سفارش و لابی ندارند. افرادی که خودشان توانایی انجام کارها را دارند و تشنه خدمت هستند؛ نه افرادی که مدام به دنبال پست و مقام می‌گردند.

وی افزود: پست‌طلبان افرادی هستند که همسو با دولت گذشته بوده و امروز کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند و با تهدید و فشار به دنبال سهم‌خواهی هستند. افرادی که خود را انقلابی و پایبند به اصول معرفی می‌کنند؛ اما در اصل با اصلاح‌طلبان و نوکیسگان هماهنگ شده‌اند و مدام شعار بازنگری در قانون اساسی و رفراندوم سر می‌دهند.

رئیس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان گفت: این افراد مهم‌ترین پیام سوم خرداد که حماسه بزرگ ملت ایران بود، را نادیده می‌گیرند و در زمین دشمن بازی کرده و از سران فتنه حمایت می‌کنند.

تبیانیان عنوان کرد: امروز نماینده‌ای که در دولت نهم در میدان نبوده و توفیقی در جهت تحقق مطالبات مردم منطقه خود نداشته و در این زمینه کوتاهی کرده است و همچنان با سران فتنه همکاری دارد، به خیال خام خود برای براندازی نظام به عنوان آتش‌بیار معرکه نقش‌آفرینی می‌کند.

وی بیان کرد: مگر قانون اساسی که دکتر بهشتی و یارانش به تصویب رسانده بودند، چه ایرادی دارد که برخی امروز کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند و مردم را به رفراندوم دعوت می‌کنند؟

رئیس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان تصریح کرد: با کمال تأسف می‌بینیم برخی از عناصر خودفروخته اصلاح‌طلبان و نوکیسگان به جای اینکه برنامه ارائه دهند، مقابل نظام اسلامی که با خون هزاران شهید، جانباز و آزاده به دست آمده، تقابل و ایستادگی می‌کنند و هر روز بحث رفراندوم را مطرح می‌کنند.

تبیانیان بیان کرد: امروز افرادی مدعی هستند که در سال ۸۸ نه تنها با سران فتنه برخورد نکردند، بلکه یک بیانیه هم صادر نکردند و با بیگانگان هماهنگ بودند.

وی گفت: در فتنه ۸۸ چقدر به کشور آسیب وارد شد، چقدر شهید دادیم و چقدر از جوانانمان مجروح شدند و همه این اتفاقات برای این بود که جریان اصلاحات به دلیل ناراضی بودن از نتیجه انتخابات که برآمده از رأی و نظر مردم بود، رضایت نداشتند و به همین دلیل این کشور را به آشوب کشاندند.

رئیس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان اظهار کرد: زیاده‌خواهان به جای پیروی از قانون، مقابل قانون اساسی ایستادند و شعارهایی از جمله بازنگری در قانون اساسی که یک حربه قدیمی و کهنه و مطلق به بیگانگان است، سر دادند.

تبیانیان گفت: امروز به فضل الهی کشور در آرامش به سر می‌برد و دولت جهادی به صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم است و متأسفانه عده‌ای از افراد معلوم‌الحال با هدف رسیدن به اهداف جناحی و حزبی خود، به صورت شبانه‌روزی در حال تخریب دولت‌مردان انقلابی و جهادی دولت سیزدهم هستند و بدون توجه به اینکه مردم امروزه بینش سیاسی کافی دارند، تلاش دارند همه اتفاقات کشور را به دولت سیزدهم نسبت دهند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که فراموش کرده‌اند در دولت بی‌تدبیر قبلی، رئیس دولت مدعی بود از افزایش قیمت بنزین مطلع نبوده و او نیز مانند مردم صبح جمعه فهمیده که بنزین گران شده است و عده‌ای از همفکرانش نیز تلاش کردند تا با کشیدن مردم به کف خیابان‌ها، آن‌ها را برابر دولت و نظام قرار دهند؛ ولی فراموش کرده‌اند که مردم برای این نظام و انقلاب خون داده‌اند و تا آخرین قطره خونشان پای نظام و انقلابشان ایستاده‌اند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید