۱۲ هزار مترمربع ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در آرادان تخریب شد - افق اقتصادی

۱۲ هزار مترمربع ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در آرادان تخریب شد - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 16803 |
تاریخ انتشار : ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ |
356 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی استان سمنان از همکاری پلیس شهرستان آرادان برای آزادسازی ۱۲ هزار مترمربع از اراضی تصرف‌شده به نفع دولت خبر داد.

۱۲ هزار مترمربع ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در آرادان تخریب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با ساخت‌و‌ساز و تصرف غیرقانونی اراضی ملی و کشاورزی و در پی کسب اخبار متعدد مبنی بر ساخت و ساز غیرمجاز در بخشی‌هایی از زمین‌های کشاورزی شهرستان آرادان، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات پلیس و بررسی‌های مقدماتی و پس از هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی و اداره جهاد کشاورزی شهرستان آرادان، ۲ تیم عملیاتی از انتظامی شهرستان آرادان و یگان تکاوری استان سمنان برای آزادسازی اراضی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: در اجرای این مأموریت، هفت مورد دیوارکشی و ساخت‌و‌ساز غیرمجاز به مساحت ۱۲ هزار مترمربع تخریب شد و زمین‌ها در اختیار اداره جهاد کشاورزی شهرستان آرادان قرار گرفت.

موقوفه‌ای ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات را در حدود ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و از تشکیل پرونده برای متخلفان و سودجویان خبر داد.

وی از شهروندان خواست برای جلوگیری از تضییع حقوق و زیان‌های مالی قبل از خرید ملک و هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام کنند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید