۲ واحد صنعتی با اشتغال ۱۰۰ نفر در ایوانکی و سمنان افتتاح شد - افق اقتصادی

۲ واحد صنعتی با اشتغال ۱۰۰ نفر در ایوانکی و سمنان افتتاح شد - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 14622 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱ |
342 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

۲ واحد تولیدی با اشتغال ۱۰۰ نفر در شهرک‌های صنعتی ایوانکی و سمنان به بهره‌برداری رسید.

۲ واحد صنعتی با اشتغال ۱۰۰ نفر در ایوانکی و سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایوانکی، محمدرضا باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان صبح امروز در حاشیه بهره‌برداری از واحدهای صنعتی اظهار کرد: واحد تولیدی الیاف ارغوان گستر سپید در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع واقع در شهرک صنعتی ایوانکی با سرمایه‌گذاری ۶۴۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید هشت هزار تن الیاف استیپل پلی‌استر، زمینه اشتغال ۶۰ نفر را فراهم کرده است.

وی بیان کرد: شرکت روغن موتور رهروان کومش در زمینی به مساحت حدود ۱۳ هزار مترمربع در شهرک صنعتی سمنان مستقر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: این واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری حدود یک هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه ۴۹ هزار تن انواع روغن پایه، موتور و دنده تصفیه مجدد برای ۴۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

به گزارش فارس؛ شهرک صنعتی ایوانکی دارای ۶۷۱ هکتار مساحت بوده که ۳۳۰ هکتار آن زمین صنعتی و ۳۱۹ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و تصفیه‌خانه فاضلاب برخوردار بوده و ۸۴۶ قرارداد حق انتفاع و بهره‌برداری با سرمایه‌گذاران به مساحت ۳۲۷ هکتار در آن منعقد شده است.

۴۴۷ واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه‌گذاری ۷۷ هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال برای ۹ هزار و ۱۴۲ نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.

شهرک صنعتی سمنان دارای ۲ هزار و ۳۹ هکتار مساحت است که ۹۵۲ هکتار آن زمین صنعتی و یک هزار ۶۷۷ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و تصفیه‌خانه فاضلاب برخوردار است و ۹۸۴ قرارداد حق انتفاع و بهره‌برداری با سرمایه‌گذاران به مساحت ۸۵۵ هکتار در آن منعقد شده است.

۴۶۹ واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال برای ۱۳ هزار و ۴۶۶ نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.

محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سفر یک‌روزه به استان سمنان ضمن افتتاح دو واحد تولیدی، از دو واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی ایوانکی و گرمسار بازدید کرد.

همچنین وی در آیین تجلیل از کارآفرینان صنعت و معدن استان سمنان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی حضور می‌یابد.

پایان پیام/۷۴۰۰۲/م/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید