گشت‌های آشکار مبارزه با موادمخدر در محلات قم آغاز می‌شود - افق اقتصادی

گشت‌های آشکار مبارزه با موادمخدر در محلات قم آغاز می‌شود - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 21722 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰ |
294 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به آغاز گشت‌های آشکار مبارزه با موادمخدر در محلات گفت: برای جمع‌آوری معتادان متجاهر باید با تعامل دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری کارهای گسترده‌تری انجام شود.

گشت‌های آشکار مبارزه با موادمخدر در محلات قم آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم صبح امروز در دیدار مدیران شهری قم اظهار کرد: فراجا همواره به دنبال مطالبه مردم هستیم و در این راستا حفظ امنیت بوستان‌ها و فضای سبزی که شهرداری ایجاد می‌کند را دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه فرماندهی معصومیه باید بسیار ویژه دیده شود، بیان کرد: باید فضای حضور پلیس آگاهی، مواد مخدر و امنیت در پیرامون حرم مطهر فراهم و ظرفیت ارتقای خدمات امنیتی در اطراف حرم مطهر ایجاد شود، همچنین در محدوده مسجدمقدس‌جمکران نیز باید زیرساخت‌های پاسگاه‌های فراجا ایجاد شود تا بتوانیم از نظر امنیتی و ترافیکی این فضا را مدیریت کنیم.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه محل استقرار پلیس راهور در معابر و چهارراه‌های شهر قم در حال حاضر نامناسب است گفت: این نوع قرار گرفتن خود موجب ترافیک می‌شود. اگر جایگاه‌های استقرار پلیس راهور در معابر و چهارراه‌های مهم شهر ایجاد شود، عملکرد پلیس بسیار بهتر خواهد شد. همچنین توسعه کلانتری‌های شهر قم موضوع بسیار مهمی است که از سوی مدیریت شهری باید پیگیری شود. 

وی با اشاره به اینکه در رابطه با جمع‌آوری معتادین متجاهر هم باید همکاری بیشتری صورت بگیرد اظهار کرد: گشت آشکار مبارزه با مواد مخدر در محلات شهر قم توسط فرماندهی انتظامی استان آغاز به کار خواهد کرد.

میرحیدری خواستار ایجاد نمایشگاه دائمی مبارزه با مواد مخدر به‌منظور آشناسازی شهروندان و خانواده‌ها با موادمخدر و آثار و تبعات آن شد و بر ایجاد فضای مناسب برای نشست‌های مشترک پلیس و جوانان در بوستان‌های شهر تاکید کرد.

پایان پیام/۷۸۰۳۸ 


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید