فعالیت ۳۲ هزار مبلغ در مناطق حاشیه‌نشین و محروم کشور - افق اقتصادی

فعالیت ۳۲ هزار مبلغ در مناطق حاشیه‌نشین و محروم کشور - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 59425 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۴۲ |
285 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور گفت: در کل کشور ۳۲ هزار مبلغ خواهر و برادر وجود دارد که بیشتر در مناطق حاشیه‌نشین و محروم مشغول فعالیت هستند.

فعالیت ۳۲ هزار مبلغ در مناطق حاشیه‌نشین و محروم کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام حسین ملانوری عصر امروز در نشست خبری که در مرکز مدیریت حوزه علمیه مازندران برگزار شد، اظهار کرد: در کل کشور ۳۲ هزار مبلغ خواهر و برادر وجود دارد که بیشتر در مناطق حاشیه‌نشین و محروم مشغول فعالیت که مبلغان ما موظف هستند در خودشان گروه یا کانال مجازی داشته باشند.

وی افزود: در گام اول کل تبلیغات دشمن علیه ما برای محافظت خودش است، انقلاب اسلامی کاری کرد که مستضعفان دنیا بیدار شده و جلوی مستکبران حرف بزنند یعنی ما هیمنه استکبار را شکستیم.

فعالیت ۳۲ هزار مبلغ در مناطق حاشیه‌نشین و محروم کشور

حجت‌الاسلام ملانوری با بیان اینکه ما در اصل تبلیغ منفعل نیستیم بلکه فعال هستیم، افزود: آثارش هم در کل دنیا مشهود است؛ همچون شیعه شدن تعداد بسیاری از مردم نیجیریه و آسیای میانه.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: اصل انقلاب مبتنی بر درایت است، ولایت فقیه در اعتقاد به مهدویت و امامت جای خودش را پیدا می‌کند اگر بخواهند انقلاب را شکست بدهند باید درباره اعتقادات، اصل امامت، مهدویت و ولایت فقیه شبهه ایجاد کنند تا مردم اعتقادی به اینها نداشته باشند، انقلاب اسلامی به‌دلیل اعتقادات مردم شکست‌پذیر نیست.

این مسؤول یادآور شد: ما در تبلیغ باید فعال باشیم، ما در حوزه زن، اقتصاد، عدالت، سبک زندگی و… حرف‌هایی برای گفتن داریم که اگر مطرح کنیم مکتب‌های مختلف به چالش کشیده می‌شوند‌.

وی با اشاره به بحث تولید محتوا، اعلام کرد: در این زمینه مجله‌ای با عنوان محتوای مبلغان، مجله ویژه دانش‌آموزی با عنوان سفیر امین، مجله خانواده مبلغان، نشریه الکترونیک طلاب، کانالی به نام بیان‌ناب، کانال مدارس امین و کانال پاسخ به پرسش‌های دانش آموزی، کانال کودک شاد در حال فعالیت است.

ملانوری تصریح کرد: در حوزه فرق و ادیان در ایران هفت فرقه و گرایش دینی فعالیت می‌کنند که ما هفت کتاب در این زمینه داریم.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که آیا در مقابل اقداماتی که با تبلیغ تعارض دارد رویکرد خاص یا جدیدی دارید؟ گفت: این نوع کارها متولی رسمی دارد، حوزه یک نهاد مردمی با پشتوانه مردمی است، البته طلاب نسبت به جریان‌های انحرافات موضع‌گیری می‌کنند.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/غ


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید