فعال شدن کریدور شمال-جنوب با اجرای پروژه‌های آزادراهی در مازندران - افق اقتصادی

فعال شدن کریدور شمال-جنوب با اجرای پروژه‌های آزادراهی در مازندران - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 53999 |
تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲ |
313 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

استاندار مازندران با بیان اینکه بعد از آزادراه تهران – شمال، بحث آغاز آزادراه قائمشهر به ساری و کلنگ‌زنی آزادراه چالوس-رامسر را خواهیم داشت، گفت: با اجرای این پروژه‌های آزادراهی تحولات بزرگی در مازندران از منظر کریدور شمال-جنوب که رئیس جمهور دستور فعال شدن آن را داده است، اتفاق خواهد افتاد.

فعال شدن کریدور شمال-جنوب با اجرای پروژه‌های آزادراهی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سید محمود حسینی‌پور صبح امروز در حاشیه آغاز ساخت قطعه سوم آزادراه تهران-شمال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امروز پنجشنبه در ادامه افتتاح قطعه دوم، فرمان ساخت قطعه سوم آزادراه تهران-شمال را که یکی از ابر پروژه‌های راهداری کشور محسوب می‌شود، صادر کرد.

وی با بیان اینکه بعد از آزادراه تهران – شمال، بحث آغاز آزادراه قائمشهر به ساری و کلنگ‌زنی آزادراه چالوس-رامسر را خواهیم داشت، افزود: با اجرای این پروژه‌های آزادراهی تحولات بزرگی در مازندران از منظر کریدور شمال-جنوب که رئیس جمهور دستور فعال شدن آن را داده است، اتفاق خواهد افتاد.

استاندار مازندران ادامه داد: این فعالیت‌ها در حوزه‌های راه‌های زمینی، آزادراهی و هوایی در راستای فراهم شدن زیرساخت‌های کریدور شمال-جنوب به‌شمار می‌رود که با همت جهادی دولت سیزدهم صورت گرفته است.

حسینی‌پور تصریح کرد: البته در حوزه ریلی نیز برنامه‌هایی در دست اقدام داریم که در آینده نزدیک به سمع و نظر مردم استان مازندران خواهیم رساند.

استاندار مازندران با اشاره به آزاد راه چالوس-رامسر گفت: این آزادراه به طول ۷۹ کیلومتر در امتداد آزادراه تهران – شمال بوده که این مهم به تازگی با تلاش معاون اول رئیس جمهور نهایی شده که ۹ بانک داخلی برای آن کنسرسیومی تشکیل دادند که ۴۹ سرمایه‌گذار و بخش خصوصی این پروژه ملی را بر عهده خواهند گرفت.

به گزارش فارس، قطعه سوم آزادراه تهران-شمال از پل زنگوله شروع می‌شود تا منطقه دوآب در حوزه استحفاظی استان مازندران ادامه دارد.

پایان پبام/۸۶۰۳۴/غ


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید