مازندران برای قانون‌شکنان ناامن است - افق اقتصادی

مازندران برای قانون‌شکنان ناامن است - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 33992 |
تاریخ انتشار : ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲ |
296 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

استاندار مازندران با بیان اینکه ناامن کردن استان برای قانون شکنان و ایجاد امنیت برای قانون‌مداران یک اصل اساسی است، گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد افرادی تحت عنوان اراذل و اوباش در این استان عرض اندام کنند و حتما برابر قانون با این افراد برخورد قاطعانه صورت خواهد گرفت.

مازندران برای قانون‌شکنان ناامن است

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور بعدازظهر امروز در بازدید از نمایشگاه کشفیات فرماندهی انتظامی استان در شهرستان عباس‌آباد با قدردانی از زحمت‌کشان در این حوزه، اظهار کرد: از زمانی‌که طرح محله‌محور در شهرستان‌های مختلف شروع شد، توفیقات بسیار مهمی در ایجاد امنیت و آرامش مردم، مسافران و گردشگران کسب کردیم.

وی افزود: یکی از وظایف اصلی برقراری امنیت به‌شمار می‌رود که باید گفت مقوله امنیت از نان شب هم واجب‌تر است.

استاندار مازندران با اشاره به پیشینه و تمدن والای دیار علویان، گفت: مقوله امنیت باید متناسب با این مردم ولایت‌مدار و جایگاه بیش از ۱۰هزار و ۴۰۰ شهید استان و خانواده‌های شهدا، آزادگان، ایثارگران باید متناسب با این جایگاه باشد.

حسینی‌پور با تاکید بر اینکه معنا ندارد در استانی که مقصد گردشگری است افرادی بخواهند مخل نظم و امنیت اجتماعی باشند، خاطرنشان کرد: باتوجه به مباحث اقتصادی که دولت سیزدهم در استان شروع کرد مقوله امنیت بسیار مهم است به همین دلیل دستگاه‌‌های امنیتی و انتظامی ماموریت پیدا کردند امنیت را متناسب با استان مقصد گردشگری حفظ کنند.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم گردشگران بتوانند از مواهب طبیعی و الهی به‌خوبی و با آرامش بهره‌مند شوند؛ به همین دلیل اقدام نیروی انتظامی قابل تحسین است.

حسینی‌پور با اعلام اینکه ناامن کردن استان برای قانون شکنان و ایجاد امنیت برای قانون‌مداران یک اصل اساسی است، اظهار کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد افرادی تحت عنوان اراذل و اوباش در این استان عرض اندام کنند و حتما برابر قانون با این افراد برخورد قاطعانه صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی، یادآور شد: قاطبه بانوان جامعه مسئله حجاب و عفاف را رعایت می‌کنند اما برخی به‌دلایل متعددی رعایت نمی‌کنند که باید بدانند شهدای ما جان‌شان در پای ارزش‌های اسلامی تقدیم کردند.

حسینی‌پور بیان کرد: با مشارکت، نظارت و توجه مردم طرح‌ها اجرایی خواهد شد و اگر مردم خودشان به مسؤولان تذکر دهند و به هنجارشکنان در محلات و روستاها اجازه ندهند و همبستگی بسیار خوبی بین دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی برای اینکه استان را استان نمونه گردشگری و الگویی در گردشگری اسلامی کنیم، شکل گرفته است.

وی ادامه داد: این کار مخل هیچ کسب و کاری نخواهد بود؛ اگر اخلالی در کسب و کار وجود داشته باشد از ناامنی‌هایی است که هنجارشکنان به وجود می آورند.

استاندار مازندران با قدردانی از نیروی انتظامی به جهت ایجاد امنیت و ارتقای آن، یادآور شد: از همه افراد تقاضا داریم خودشان هم نظارت کنند که همه نظارت‌ها نباید به نیروی انتظامی ختم شود و همه در بحث امربه معروف و نهی از منکر مسؤول هستیم تا زمینه بالندگی و رشد جوانان ما در جامعه فراهم شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید