نکا، میزبان همایش دوچرخه‌سواری گرامیداشت غدیر و شهدای مازندران - افق اقتصادی

نکا، میزبان همایش دوچرخه‌سواری گرامیداشت غدیر و شهدای مازندران - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 33026 |
تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ |
316 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت، نکا میزبان همایش بزرگ دوچرخه‌سواری گرامیداشت غدیر و دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران است.

نکا، میزبان همایش دوچرخه‌سواری گرامیداشت غدیر و شهدای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، ماشاالله طرزه‌ای‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دهه ولایت و امامت قرار داریم و باید با بهره‌گیری از اعیاد بزرگ و قربانی کردن هوای نفس به جایگاه انسانی و قرب الهی برسیم.

وی افزود: برای دهه ولایت و اوقات فراغت برنامه‌ریزی‌های مختلفی را در حوزه فرهنگی و ورزشی اجرایی کرده‌ایم  و همایش بزرگ دوچرخه سواری آقایان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا یادآور شد: برنامه‌های مختلفی در این ایام همچون همایش خانوادگی روستای لیمونده و اهدای جوایز اجرا شد، همایش زرندین علیا در راستای ورزش محلات، جشنواره کودکان علوی و جوانان ورزش دوست در شهدای گمنام با حضور هیات ورزشی برگزار شد.

طرزه‌ای‌نژاد افزود: برنامه آتی جشن دهه ولایت روستای تلم و همایش بزرگ دوچرخه سواری با هدف بزرگداشت سرداران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان و جشن عید غدیر  است که با حضور میهمانان در ۱۴ تیرماه برگزار می‌شود.

وی گفت: ستاد ساماندهی شئون فرهنگی، مذهبی و ورزشی شهرستان نکا جشن بزرگ عید غدیر و همایش بزرگ دوچرخه سواری ویژه آقایان در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مناسبت دهه امامت و ولایت و بزرگداشت نام و خاطره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان‌مازندران با اجرای برنامه‌های متنوع و جنگ شادی را در دستور کار دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا افزود: کم تحرکی در جامعه فراوان است و باید فرهنگ ورزش همگانی در دستور کار باشد که در همین راستا همایش دوچرخه سواری با هدف نهادینه کردن فرهنگ دوچرخه سواری برگزار می‌شود.

این‌ مسؤول گفت: تیم دوچرخه سواری آرویج شرق مازندران از نکا سال گذشته با اقتدار قهرمان استان شد و نگاه ما همگانی کردن ورزش دوچرخه سواری در بین بانوان و آقایان با حفظ شئون اسلامی و انسانی و در چارچوب قانون است تا براساس جمعیت و ضرورت توجه به ورزش همگانی، نشاط اجتماعی در جامعه فراهم شود.

طرزه‌ای‌نژاد یادآور شد: کلیه اماکن سرپوشیده شهرستان تنها یک،  بیست و نهم جامعه ما را پوشش می‌دهد و فضای کافی برای ورزش وجود ندارد و توجه به ورزش همگانی می‌تواند شرایط را برای سلامت و افزایش نشاط جامعه ایجاد کند که دوچرخه‌سواری در این بخش می‌تواند کمک کار باشد.

وی گفت: در آستانه‌ماه محرم هم رعایت شئون اسلامی در هیات ورزشی و اماکن ورزشی در دستور کار است و برنامه فرهنگی ویژه محرم و دسته‌روی و سینه‌زنی هیات ورزشی برگزار می‌شود.

سیدعمار محمدی هم در سخنانی اظهار کرد: همایش دوچرخه‌سواری ویژه آقایان در نکا با هدف گرامیداشت غدیر و دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان و طرح اوقات فراغت از فرمانداری تا پارک ملت ۱۷ عصر چهارشنبه ۱۴ تیرماه برگزار می‌شود.

رئیس هیات دوچرخه سواری نکا گفت: سه دستگاه دوچرخه و ۱۴ جایزه ۱۰ میلیون ریالی و جوایز نقدی دیگر از جوایز این دوره است که به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/غ


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید