پوشش نارسایی‌ها با روحیه و کار جهادی - افق اقتصادی

پوشش نارسایی‌ها با روحیه و کار جهادی - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 16984 |
تاریخ انتشار : ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ |
363 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان مازندران خواستار پوشش نارسایی‌ها با روحیه جهادی شد و گفت: روحیه جهادی همراه با کار جهادی نسخه شفا‌بخش برای برون‌رفت از مشکلات است.

پوشش نارسایی‌ها با روحیه و کار جهادی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، موسی حسین‌نژاد صبح امروز در جمع رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان مازندران با اشاره به اینکه در مقطع کنونی انقلاب شاهد تقابل دو فرایند در حوزه جهانی شدن هستیم، اظهار کرد: فرایند جهانی‌شدن ارزش‌های اسلامی با پیشگامی و‌ پرچمداری انقلاب شکوهمند اسلامی و جهانی شدن ارزش‌های غربی به سرکردگی نظام سلطه با سردمداری ایالات متحده آمریکا به عنوان دو فرایند مهم جهانی وجود دارد.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان مازندران با اشاره به توطئه‌های دشمن در طول حیات انقلاب اسلامی، افزود: بررسی روند تحرکات جاری دشمن نشان می‌دهد در گام دوم انقلاب در فضای نزدیک‌تری با دشمن مواجه هستیم و محیط منازعه پیچیده، تنوع راهبردها و گستردگی میادین تقابل از ویژگی‌های این مقطع محسوب می‌شود.

حسین‌نژاد موفقیت در مسیر را مشخص‌بودن دامنه اقدام و تعیین شعاع و فیزیک‌کار عنوان و خاطرنشان کرد: امروز دشمن همه عرصه‌های حیات ملت را تبدیل به میادین جنگ کرد و حتی بیرحمانه به محیط آموزش و پرورش نیز تاخت تا سرمایه‌های اجتماعی ما را غصب و به نفع خود مصادره کند که وظیفه ما برای نشر ارزش‌های اصولی و دستاوردهای انقلاب و بازسازی و نوسازی روش‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: امروز در میادین جهاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، آموزشی و حتی غلبه بر فضای مجازی باید از روش‌ها و شیوه‌های نوین برای جذب و‌ حفظ سرمایه‌های اجتماعی استفاده کرد.

حسین‌نژاد، روحیه جهادی همراه با کار جهادی را نسخه شفا‌بخش برای برون‌رفت از این محاصره عنوان و اظهار کرد: باید تلاش کرد همه نارسای‌ها را با روحیه جهادی و کار جهادی پوشش داد.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان مازندران شرط صیانت و پاسداری از انقلاب را تعامل، هم‌افزایی و همدلی عنوان کرد و افزود: جنس ما جنس پاسداری از انقلاب و صیانت از دستاوردهای انقلاب است پس شایسته است از همه ظرفیت‌ها برای غلبه بر دشمن استفاده کنیم و به ویژه مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان در شهرستان‌ها که می‌توانند به مثابه بازوان قدرتمند مشورتی و تحولی برای مدیران در محیط پیچیده منازعه دشمن باشند.

پایان پیام/۸۶۰۱۵ /غ


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید