استاندار لرستان: برخورد با دستگاه‌هایی که در طرح مسکن ملی پای کار نیستند - افق اقتصادی

استاندار لرستان: برخورد با دستگاه‌هایی که در طرح مسکن ملی پای کار نیستند - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 58844 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۰۰ |
292 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

استاندار لرستان با اشاره به اینکه بعضی از دستگاه‌ها در خصوص تامین زمین مورد نیاز طرح مسکن ملی همراهی نکرده‌اند، گفت: از آنجا که ما در طرح نهضت ملی مسکن باید در مقابل مردم پاسخگو باشیم و کارنامه‌ای را ارائه کنیم ،حتماً با این دستگاه‌ها و بخش‌ها برخورد جدی خواهیم داشت

استاندار لرستان: برخورد با دستگاه‌هایی که در طرح مسکن ملی پای کار نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار امروز عصر در حاشیه جلسه شورای مسکن، با اشاره به اینکه در جلسات قبل، موضوع مند کردن جلسات به منظور انجام تغییرات لازم و همراهی و همکاری دستگاه‌ها، مورد تاکید قرار گرفت، اظهار کرد: امروز شاهد همراهی و همکاری خوب بانک‌ها در زمینه ثبت و انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات مسکن هستیم.

وی بیان کرد: در ماه گذشته بانک‌های استان کارنامه خوبی ارائه کرده و عملکرد برخی از بانک‌ها در این خصوص از ۲۰ درصد به ۴۵ تا ۵۰ درصد رسیده‌ است، برخی از بانک‌ها نیز در سطح ۸۵ و ۹۰ درصد هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

استاندار لرستان گفت: در این جلسه در رابطه با سایر مباحث و همچنین تامین زمین‌های مورد نیاز طرح مسکن ملی در شهرستان‌های؛ بروجرد، نورآباد و الفت آباد مورد بررسی قرار گرفت که بخش‌هایی از آن انجام شده است.

زیویار با اشاره به اینکه بعضی از دستگاه‌ها در خصوص تامین زمین مورد نیاز طرح مسکن ملی همراهی نکرده‌اند، خاطر نشان کرد: از آنجا که ما در طرح نهضت ملی مسکن باید در مقابل مردم پاسخگو باشیم و کارنامه‌ای را ارائه کنیم ،حتماً با این دستگاه‌ها و بخش‌ها برخورد جدی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسان مانند؛ شرکت توزیع نیروی برق، آب و گاز همراهی خوبی داشته‌اند، گفت: بخش هایی از مجموعه ۷۱۵ واحدی شهر خرم آباد ظرف دو ماه آینده آماده تحویل خواهد بود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید