تعیین تکلیف پادگان ۰۷ خرم‌آباد در انتظار پاسخ ارتش به طرح شهرداری است - افق اقتصادی

تعیین تکلیف پادگان ۰۷ خرم‌آباد در انتظار پاسخ ارتش به طرح شهرداری است - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 56349 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۰۰ |
291 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

استاندار لرستان در خصوص اراضی پادگان ۰۷ خرم‌آباد گفت: با توجه به جلسه هفته گذشته که با حضور تیم فرماندهی ارتش برگزار شد و شهرداری در آن جلسه پیشنهاد را مطرح کرد، منتظر هستیم که ارتش جواب طرح شهرداری را بدهد تا ببینیم کار به کجا می‌رسد.

تعیین تکلیف پادگان ۰۷ خرم‌آباد در انتظار پاسخ ارتش به طرح شهرداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار ظهر امروز در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه در جلسه امروز تغییر کاربری‌ها و طرح‌های عمرانی در شهرستان های خرم‌آباد، الیگودرز و رومشکان در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: این طرح‌ها و تغییر کاربری‌ها در جلسه امروز مصوب شد.

وی به رشد ۴۰ درصدی اعتبارات استانی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد بیش از ۴۰ درصدی استان در حوزه اعتبارات جاری و عمرانی رتبه ما در کشور ۱۲ است

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین طرح‌های پژوهشی در حوزه کشاورزی، شهر هوشمند و آب و برق نیز مطرح شد که کلیات آن تصویب شد.

زیویار گفت: قرار است پروپوزال این طرح‌ها در کارگروه‌های تخصصی چکش‌کاری و در نهایت در جلسه بعدی برای تصویب مطرح شود.

وی در خصوص اراضی پادگان ۰۷ نیز توضیح داد: با توجه به جلسه هفته گذشته که با حضور تیم فرماندهی ارتش برگزار شد و شهرداری در آن جلسه پیشنهاد را مطرح کرد، منتظر هستیم که ارتش جواب طرح شهرداری را بدهد تا ببینیم کار به کجا می‌رسد.

استاندار لرستان گفت: شهرداری در آن جلسه طرحی را پیشنهاد کرد که ارتش به جای ساخت مجتمع‌های مسکونی و برج‌های چند طبقه در اراضی پادگان ۰۷ ، تغییر کاربری که ارزش آن یک و نیم برابر ساخت مجتمع‌های مسکونی است، انجام دهد.

زیویار اظهار کرد: لشکر ۸۴ نیز این موضوع را مطرح کرد که با توجه به اینکه بخشی از اراضی پادگان ۰۷ در اختیار پیمانکار است، باید با پیمانکار صحبت شود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید