درآمد لرستانی‌ها اختلاف زیادی با میانگین کشور دارد - افق اقتصادی

درآمد لرستانی‌ها اختلاف زیادی با میانگین کشور دارد - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 53482 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۰۰ |
287 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی لرستان با اشاره به اینکه سرانه درآمد و هزینه خانوارهای لرستان اختلاف بالایی با میانگین کشوری دارد، گفت: درآمدها در استان از میانگین کشور کمتر است، این در حالی است که خانواده‌ها هزینه‌های بالایی را متحمل می‌شوند.

درآمد لرستانی‌ها اختلاف زیادی با میانگین کشور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ذبیح الله سلمانی معاون وزارت امور اقتصادی و دارایی صبح امروز در آیین معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان با اشاره به اینکه بسیاری از جوانان وطن با از خودگذشتگی و ایثار به شهادت رسیدند تا ما بتوانیم در مسوولیت خود به مردم خدمت کنیم، اظهار کرد: امروز در کشور به وحدت، تعامل و همدلی روزافزون نیاز داریم، شایسته است آحاد جامعه حول یک محور حرکت تحولی را انجام داده و به سمت قله‌های پیشرفت حرکت کنند.

وی بیان کرد: در این شرایط حساس وظیفه و تکلیف ما بسیار سنگین است و باید تمام انرژی خود را صرف خدمت‌رسانی به مردم کنیم تا آثار مثبت خدمات‌رسانی به آحاد جامعه مشهود باشد.

درآمد لرستانی‌ها کمتر از میانگین کسور است

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی لرستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه سرانه درآمد هزینه خانوارهای لرستان اختلاف بالایی با میانگین کشوری دارد، اظهار کرد: درآمدها در استان از میانگین کشور کمتر است، این در حالی است که خانواده‌ها هزینه‌های بالایی را متحمل می‌شوند.

علی محمدی عنوان کرد: چاره و راهگشای برطرف کردن مشکلات استناد به بیانات مقام معظم رهبری و تاکید بر شعار سال است.

وی افزود: برای تولید به منابع مالی احتیاج داریم و اگر وزارت اقتصاد بتواند مشکلات و مباحث مربوط به تامین مالی را برطرف کند، رونق حاصل خواهد شد‌.

مدیرکل اقتصاد و امور دارایی لرستان با اشاره به اینکه بانک‌ها توان تامین منابع مالی را ندارند، گفت: بیشترین بار را بانک‌های دولتی متحمل می‌شوند و بانک های خصوصی تنها جذب کننده منابع هستند، در واقع سیستم بانکی نمی‌تواند تمام منابع را تامین کند.

محمدی به تحریم‌های ظالمانه علیه ایران نیز اشاره کرد و افزود: مهمترین منبع برای تامین منابع مالی سرمایه‌گذاری است و مشارکت می‌تواند راهگشا باشد، اما انجام سرمایه‌گذاری نیاز به بستر مناسب دارد که سرمایه‌گذاران بتوانند با خیال آسوده در فضای کسب و کار فعالیت کنند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید