عملیاتی شدن ١٠٧ هزار تماس با فوریت‌های پلیسی ١١٠ در لرستان - افق اقتصادی

عملیاتی شدن ١٠٧ هزار تماس با فوریت‌های پلیسی ١١٠ در لرستان - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 14561 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸ |
335 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی لرستان از عملیاتی شدن ۱۰۷ هزار و ۳۵۸ تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون خبر داد.

عملیاتی شدن ١٠٧ هزار تماس با فوریت‌های پلیسی ١١٠ در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار یحیی الهی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ١١٠ را نشان از مشارکت و اعتماد مردم به پلیس دانست و گفت: جلب رضایت مردم جزء الویت های اصلی ماموریت های پلیس است.

وی با اشاره به فراوانی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، گفت: در از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون از تعداد ۲۹۱ هزار و ۶۴۱ تماس برقرار شده با سامانه ۱۱۰، بیش از ۱۰۷ هزار ۳۵۸ مورد تماس نیاز عملیاتی بوده که توسط یگان های اجرایی و پلیس‌های تخصصی اجرایی شده است و تعداد ۱۸۴ هزار ۲۸۳ مورد اخذ راهنمایی و مشاروه از پلیس، بوده که این خود نشان از اعتماد مردم به پلیس است.

الهی با بیان اینکه از مجموع کل تماس های عملیاتی تعداد ۹۲ هزار ۲۷۶ فقره تماس “معادل ۸۶ درصد” تماس فوریتی بوده است و تعداد ۱۵ هزار و ۸۲ فقره تماس “معادل ۱۴ درصد” تماس غیر فوریتی “حضور با زمان متناسب” بوده است افزود: میانگین تماس های سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ مردم با ۱۱۰ در لرستان روزانه ۳۲۰۰ تماس بوده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که فلسفه راه‌اندازی سامانه پلیسی ۱۱۰، تحقق شعار پلیس پاسخگو است، عنوان داشت: از دستاوردهای مهم این س امانه می‌توان به ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات رسانی عمومی با تاکید بر سرعت و احترام به حقوق شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفه ای و نظام‌مند می باشد.

الهی خاطرنشان کرد: الحمدالله مردم به پلیس اعتماد دارند و پلیس را ملجا و پناهگاه ی مطمئن برای حل مشکلات خود می دانند و پلیس هم با تمام توان آماده پاسخگویی به مطالبات و خواسته های به حق شهروندان در حوزه مسائل انتظامی، ترافیکی و اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان ضمن تشکر از همکاری شهروندان فهیم با بیان اینکه سامانه ۱۱۰ پل ارتباطی شهروندان با پلیس است، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و ضروری را به این مرکز اعلام، تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید