انگشت آقای مدیر روی موضوع سرقت بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد - افق اقتصادی

انگشت آقای مدیر روی موضوع سرقت بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 40637 |
تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲ |
298 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد خواستار تغییر نگاه عمومی نسبت به معزل ساده و عادی انگاری سرقت تجهیزات مخابراتی شد.

انگشت آقای مدیر روی موضوع سرقت بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سید محمودرادمنش مدیرکل ارتباطات استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با مدیران نگهداری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با اشاره به توسعه شبکه اپراتور ایرانسل در استان علی الخصوص در روستاها به دنبال اجرای پروژه های uso گفت: گسترش و توسعه خدمات به نقاط دوردست مشکلاتی را به ویژه در حوزه نگهداری بوجود آورده است.

رادمنش بعد مسافت و صعب العبور بودن مسیرهای دسترسی به سایت های ارتباطی را از مهمترین مشکلات پیش روی تیم نگهداری برشمرد و افزود: با همت و پشتکار همکاران در این حوزه شاهد رفع خرابی ها و قطعی ها در حداقل زمان بوده ایم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تغییر نگاه مردم و مسئولین را در حوزه ارتباطی ضروری دانست و اظهار کرد: قطع ارتباط یک سایت به هردلیل ممکن از جمله سرقت تجهیزات و یا قطعی طولانی مدت برق می تواند آسیب های جدی به مردم منطقه تحت پوشش وارد کند.

وی به مهمترین دلایل قطعی طولانی مدت ارتباط در استان پرداخت و افزود: متاسفانه ما با پدیده سرقت فنی و هوشمندانه از تجهیزات مخابراتی در استان مواجه هستیم.

رادمنش بیشترین شکایات مردمی از قطعی ارتباط در استان را ناشی از سرقت تجهیزات و افزایش بار مالی تأمین تجهیزات جدید برای اپراتور عنوان کرد و گفت: ما در این مسأله حیاتی نیازمند تغییر نگاه مسئولین امنیتی و انتظامی از یک سرقت درجه سوم به سرقت درجه اول هستیم که می تواند جان و مال مردم را به خطر بیندازد.

رئیس شورای فاوای استان تأکید کرد: عامل سرقت اقدام به تخریب تجهیزات و سرقت قطعات و فروش در بازار سیاه به بهایی ناچیز می کند، اما در پشت مسأله، قطعی چند هفته ای و حتی چندین ماهه ارتباط یک منطقه می تواند باعث بروز فجایع شود.

این مقام مسئول خواستار برخورد ویژه و جدی مسئولین امنیتی و انتظامی با پدیده “عادی انگاری” سرقت تجهیزات مخابراتی شد و گفت: سرقت تجهیزات مخابراتی بدون تردید می تواند فاجعه آفرین باشد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین خواستار نظارت بر حفاریهای غیرمجاز و بدون هماهنگی با دستگاههای ارائه دهنده خدمات مخابراتی و ارتباطی شد و افزود: قطعی فیبر به دلیل حفاری های غیرمجاز یکی دیگر از مسائل قطعی ارتباط و ناپایداری شبکه ارتباطی در استان است.

در ادامه این نشست مدیران نگهداری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به بیان مشکلات و درخواست های خود از نماینده وزیر ارتباطات در استان در جهت بهبود ارائه خدمات ارتباطی به مردم پرداختند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید