انتقاد از بی‌آبی و مشکلات روشنایی برخی روستاهای گچساران - افق اقتصادی

انتقاد از بی‌آبی و مشکلات روشنایی برخی روستاهای گچساران - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 37053 |
تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲ |
291 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

فرماندار گچساران گفت: بی‌آبی و مشکلات روشنایی برخی از روستاها قابل قبول نیست و باید دستگاه‌های خدمات رسان هرچه زودتر برای برطرف شدن این گونه مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

انتقاد از بی‌آبی و مشکلات روشنایی برخی روستاهای گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه بررسی مشکلات دهیاران و شوراهای اسلامی این شهرستان اظهار کرد: تمام مسئولان نظام برای ارائه خدمات بهتر به مردم در روستاها و شهرها تلاش می‌کنند.

 وی بیان کرد: تاکنون خدمات بسیار خوبی در روستاها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته است.

 فرماندار گچساران با اشاره به اینکه وضعیت روستاها در این شهرستان از دیگر روستاهای استان بهتر است تصریح کرد: قرار نیست ما جوابگوی اقدامات نمایندگان گذشته باشیم بلکه تلاش خود را برای برطرف شدن مشکلات انجام می‌دهیم.

 دیهیم خوب عنوان کرد: احداث پترو پالایشگاه در گچساران یک کار بزرگ و پروژه‌ای عظیم است که نیاز به بودجه کلان دارد و هنوز نیز کلنگ زنی نشده و زمان این اقدام مشخص خواهد شد.

 وی گفت: با آغاز عملیات کلنگ زنی این پروژه عظیم این طرح روال احداث خود را که زمانبر می‌باشد سپری خواهد کرد.

 فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: با حضور رئیس جمهور طرح بزرگ پتروشیمی و سد چم شیر نیز در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

 دیهیم خوب بیان کرد: قبول داریم که در برخی از جاها از سنوات گذشته کم کاری صورت گرفته ولی همگی تلاش می‌کنیم تا این کم کاری‌ها جبران شود.

 وی با اشاره به اینکه این درست نیست که بگویند منطقه لیشتر دیده نشده افزود: برای پروژه تامین آب اراضی لیشتر حدود ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد، اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف در دهستان ریشتر و خیرآباد صورت گرفته است.

 فرماندار گچساران ادامه داد: دغدغه‌های دهیاران و شوراهای روستاها و مشکلات را درک می‌کنیم و خود ما نیز برای برطرف شدن مشکلات مطرح شده شبانه روز تلاش خواهیم کرد.

 دیهیم خوب ادامه داد: بی‌آبی و مشکلات روشنایی برخی از روستاها قابل قبول نیست و باید دستگاه‌های خدمات رسان هرچه زودتر برای برطرف شدن این گونه مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار گچساران اظهار کرد: برخی از مشکلات کوچک باعث می‌شود تا کارهای کلان زیر سوال برود انتظار داریم تا دهیاران و شوراها نیز همکاری لازم را برای برطرف کردن مشکلات با مسئولین انجام دهند.

دیهیم خوب با اشاره به ایام عید غدیر اضافه کرد: اگر قربان نبود قدیری هم نبود، این دهه برای ما، دنیا و شیعیان بسیار با اهمیت است.

وی گفت: اگر مدیری دستش خالیست باید کنار مدیرعامل خود رفته و برای پر شدن دستش در راستای برطرف شدن مشکلات حوزه خود تلاش کند، همه ما در مقابل مردم مسئول هستیم.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید