حق شهرستان نفت‌خیز بهمئی از نفت داده شود - افق اقتصادی

حق شهرستان نفت‌خیز بهمئی از نفت داده شود - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 33516 |
تاریخ انتشار : ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ |
302 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در پاسخ به اظهارات مسئولان نفت آغاجاری گفت: حق شهرستان نفت‌خیز بهمئی از نفت داده شود.

حق شهرستان نفت‌خیز بهمئی از نفت داده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی؛ جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: شهرستان بهمئی شهرستانی که است که در سال ۱۳۵۷ و ۱۳۵۶ نشان داد چه مردمانی دارد.

سرهنگ داوود بهزادی بیان کرد: شهرستان بهمئی ۱۳۰ شهید والامقام را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرد و هنوز هم آماده هستند تا برای این نظام از جان خود بگذرند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: بیشترین مشکل مردم شهرستان بهمئی بحث بیکاری جوانان است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی بیان داشت: شهرستان بهمئی ظرفیت فراوانی در تمام حوزه ها دارد و از ظرفیت خوب چاه های نفت برخوردار است.

سرهنگ بهزادی با اشاره به صحبت های رئیس شرکت نفت آغاجری گفت: با اینکه بگویید نمی‌شود و توپ را به زمین دیگران بیندازید مشکلی برطرف نمی‌شود حق مردم بهمئی را بدهید بیشتر از این مردم را اذیت نکنید.

سرهنگ بهزادی در پایان گفت: مطالبه به حق مردم بهمئی ایجاد پالایشگاه در شهرستان است که باید در این مورد اقدامات لازم صورت بگیرد.

پایان پیام/

 


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید