برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در یاسوج با حذف دلالان و واسطه‌ها - افق اقتصادی

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در یاسوج با حذف دلالان و واسطه‌ها - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 17228 |
تاریخ انتشار : ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ |
382 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد به آخرین نمایشگاه برگزار شده اشاره کرد و گفت: هم اکنون نمایشگاه گل و گیاه در مصلای بزرگ یاسوج با ۸۷ غرفه در حال برگزاری است

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در یاسوج با حذف دلالان و واسطه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ سیروس باقری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سعی کردیم که برگزاری نمایشگاه‌های مختلف توسط شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد رونق گرفته و همه وقته شاهد برپایی نمایشگاه در سطح استان بوده و متمایز از گذشته این نمایشگاه‌ها برگزار مشود.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان  به آخرین نمایشگاه برگزار شده اشاره کرد و گفت: هم اکنون نمایشگاه گل و گیاه در مصلای بزرگ یاسوج با ۸۷ غرفه در حال برگزاری است که گل‌های تزیینی و آپارتمانی همچنین در نمایشگاه گیاهان دارویی و کاکتوس‌ها در معرض دید عموم قرار گرفته‌‌اند و در این بین ۵ تولید کننده هم استانی نیز فعالیت می‌کنند.

وی به با اشاره به فعالیت دوران مدیریت خود در یک سال و ۴۰ روز اخیر گفت: در همه این مدت به دنبال ارتقا سطح برگزاری نمایشگاه‌ها در استان بودیم و بیشترین عزم خود را برای حضور تولید کنندگان در نمایشگاه‌ها قرار داده‌ایم.

این مسئول به دلایل حضور تولید کنندگان اشاره کرد و افزود: اول اینکه تولید کنندگان بدون حضور واسطه‌ها و با حذف دلالان با کمترین قیمت ممکن اجناس و کالاها را در خدمت مردم قرار می‌دهند و دوم اینکه وقتی تولید کننده بومی ما در کنار تولید کننده غیر بومی قرار می‌گیرد بسیاری از اندوخته‌ها و دانش خود را در اختیار تولید کننده بومی قرار می‌دهند و اینگونه تضارب آرا ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال چندین نمایشگاه دیگر نیز در سطح استان برگزار خواهیم کرد گفت: همانگونه که اعلام کردیم بیشتر عزم خود را برای حضور تولید کنندگان بدون واسطه و حضور دلالان گذاشته‌ایم.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید